۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۶۷۹۶۶۶
یادداشت؛

پیامی به مدافعان حاج قاسم

پیامی به مدافعان حاج قاسم
برادران و خواهران عزیزی که چند روز اخیر، در دفاع از حاج قاسم سنگ تمام گذاشتید و قاطعانه پاسخ ظریف را دادید...این روزها «سردار شهید» چشم انتظار هوشیاری و عملکرد انقلابی شماست!

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه تهران در کانال شخصی اش در ایتا  " پس کوچه های انقلاب"  با ابراز نگرانی از مذاکرات وین نوشت:

برادران و خواهران عزیزی که چند روز اخیر، در دفاع از حاج قاسم سنگ تمام گذاشتید و قاطعانه پاسخ ظریف را دادید...

این روزها «سردار شهید» چشم انتظار هوشیاری و عملکرد انقلابی شماست! شمایی که باید راه حاج قاسم را در یاری و سربازی رهبر انقلاب ادامه دهید و اجازه بر زمین ماندن خواسته های ایشان را ندهید.  

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده باید از فرصت مذاکرات وین برای بازگشت آمریکا به برجام استفاده کرد و این همان ماموریتی است که  «روحانی» برای انجامش سنگ تمام گذاشته است.
دوستان عزیز! یادتان هست شروط ٩ گانه رهبر انقلاب برای قبول برجام چگونه زیر پا گذاشته شد؟
امروز هم روحانی و عراقچی با نادیده گرفتن دستور صریح رهبر انقلاب، تصمیم گرفته اند به هر قیمتی مذاکرات وین را به نتیجه برسانند تا آمریکا به برجام برگردد.

بازگشت آمریکا به برجام یعنی تعطیلی دوباره غنی سازی ٢٠ و ۶٠ درصد، یعنی نابودی مجدد توان هسته ای، یعنی پذیرش دوباره محدودیت‌های دائمی برای فعالیت‌های هسته‌ای، یعنی بازگشت مجدد جاسوسان آمریکا و اسرائیل در لباس بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته ای کشور و بسته شدن زنجیر برجام بر دست و پای دولت و رئیس جمهور آینده!

خروج آمریکا از برجام در زمان ترامپ، بهترین فرصت را برای رهایی ایران از قید و بندهای وحشتناک برجام فراهم کرده و دولت آینده با تکیه بر همین فرصت و بدون هزینه قادر به خروج از برجام خواهد بود.  

 اتحادیه اروپا برای سوزاندن این فرصت، با راه اندازی مذاکرات وین، زمینه را برای برگشتن آمریکا به برجام مهیا کرده  و با کمال تاسف روحانی هم  برای تحقق این هدف (بازگشت آمریکا به برجام) تمام تلاش خود را بکار گرفته و حتی شورای عالی امنیت ملی را هم دور زده است.

سربازان و دوستداران حاج قاسم! فرمانده محبوب شما برای اجرای دستورات رهبر انقلاب تمام توانش را بکار می گرفت و از دادن جان نیز ابایی نداشت.  
امروز هم نوبت شماست. روحانی عملا چهار چوب اعلامی رهبری درباره مذاکرات وین را زیر پا گذاشته و برای پیشبرد برنامه های «لندن» در مذاکرات وین، سنگ تمام گذاشته  و این شمایید که باید مانع از تکرار ماجرای تلخ پذیرش برجام شوید.  

 عزیزان! مجلس تعطیل است و شورای امنیت ملی هم دور خورده است. برای اجرای دستور رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین، منتظر هیچ مقام یا نهادی نباشید. سکوت و انفعال شما باعث بازگشت آمریکا به برجام خواهد شد و این یعنی بستن بالهای  ج. ا. ا  برای پرواز  و زندانی شدن آن در قفس برجام.  

 بزرگواران! دلخوش نباشید که رئیس جمهور انقلابی آینده، مشکل برجام را حل کند، چرا که بازگشت آمریکا به برجام چنان شرایطی را ایجاد خواهد کرد که حتی جناب «مالک اشتر» هم توان، غلبه بر آن شرایط را نخواهد داشت.  

مدافعان حاج قاسم! فرمانده شهیدتان برای برزمین نماندن اوامر رهبری در خصوص مذاکرات وین چشم به شما دوخته و نگران آینده نظام و انقلاب است.  
با همان قدرت و غیرتی که از شخصیت حاج قاسم دفاع کردید از میراث او دفاع کنید و نگذارید «روحانی» موفق شود  برای  «چندمین بار» اوامر «ولی فقیه» را زیرپا بگذارد.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات