۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۹۶۷۳
مسئول شورای وحدت استان کرمانشاه:

انتخابات تجلی انسجام ملی و پشتوانه کشور است

انتخابات تجلی انسجام ملی و پشتوانه کشور است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: انتخابات تجلی انسجام ملی و پشتوانه کشور است و مشارکت گسترده مردم در آن موجب افزایش قدرت داخلی و بین المللی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب در انتخابات‌های پرشمار کشور گفت: مردم به عنوان پشتوانه نظام، همواره با حضور پرشور و گسترده در انتخابات نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب و آنان را ناامید کردند.

وی افزود: انتخابات تجلی انسجام ملی و پشتوانه کشور است و مشارکت گسترده مردم در آن؛ موجب افزایش قدرت داخلی، بین المللی و همچنین ارتقای توان انعطاف نظام در برابر چالشهای پیش روی می شود.

مسئول شورای وحدت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند این عرصه، جای کسب نام ونشان نیست بلکه عرصه تعهد وعمل به آرمانهای انقلاب وجهاد برای خدمت بی ادعا به ملت و رفع مشکلات کشور است

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به تلاش رسانه های معاند برای ایجاد موج ناامیدی در کشور گفت: اگر مردم در انتخابات با حضور پرشکوه، نامزد اصلح دارای برنامه مناسب را انتخاب کنند بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه که نتیجه ضعف مدیریت در قوه مجریه است مرتفع می شود.

وی در عین حال افزود: اگر کسی هم در سرنوشت خود و جامعه مشارکت نکند نباید انتظاری برای تحقق خواسته هایش داشته باشد.

مسئول شورای وحدت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از امتیازهای انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل برگزاری انتخابات متعدد است و این انقلاب، اولین انقلابی بود که کمتر از چند ماه پس از شکل گیری، نوع حکومت را که جمهوری اسلامی بود به رای گذاشت و مردم نیز با قاطعیت تمام به آن رای مثبت دادند و بلا فاصله قانون اساسی نیز به رای گذاشته شد.

حجت الاسلام فاضلی افزود: تشکل ها و احزاب سیاسی یکی از مهمترین کانون های تصمیم سازی در جامعه  محسوب می شوند و هر اندازه این تشکل ها و احزاب سیاسی، مطالبات جامعه را خواسته خود قرار دهند می توان شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات بود.

حجت الاسلام فاضلی بر حس مسئولیت پذیری، تعهد، اعتماد و توجه به توانمندیهای داخلی، پرهیز از شعارهای غیر واقعی و شفاف بودن نامزدهای انتخاباتی با مردم تاکید کرد.                                  

وی همچنین گفت: شورای وحدت در استان اولویت اول خود را تلاش برای فراهم شدن زمینه حضور حد اکثری مردم در انتخابات 28 خرداد و اولویت دوم را انتخاب فرد اصلح با معیارها وشاخصه های  مطرح شده از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می داند./1400/

ارسال نظرات