۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۷۲۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

چشم امید دنیای اسلام به نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است

چشم امید دنیای اسلام به نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه وز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: چشم امید دنیای اسلام به نظام اسلامی ایران و رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت پاسداشت روز جهانی قدس و آرمان های فلسطین گفت: روز جمعه پایانی ماه رمضان، به عنوان روز جهانی قدس و روز فریاد مظلومان علیه ظالمان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: باید تمام مسلمانان با احساس تعهد در روز قدس در برابر زورگویان و استکبار جهانی اعلام برائت کرده و از مظلومان و مستضعفان فلسطین به حمایت برخیزند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیان گذار انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: روز جهانی قدس بر اساس وصیت امیرالمؤمنین بنا شده که فرمودند بکوشید که همواره یار و یاور مظلومان و دشمن ستمگران باشید.

روز قدس

نماینده مجلس خبرگان رهبری به تبیین وظایف جوامع اسلامی در برابر آرمان های قدس پرداخت و گفت: طبق آیات قرآن باید ملت و جوامع اسلامی توانایی نظامی را افزایش داده و قدرت خودشان را به دشمنان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار کرد: اگر این دو مسأله قرآنی در جوامع اسلامی تحقق یابد، عنصر بازدارندگی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در امت اسلام تحقق پیدا خواهد کرد، از این رو دیگر دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی جرأت تجاوز و زورگویی به مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را پیدا نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز چشم امید دنیای اسلام به نظام اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است، افزود: تمام مسلمانان در روز جهانی قدس به عنوان لبیک به ندای امام خمینی(ره) و فراخوان رهبر معظم انقلاب فریاد حمایت مظلومان و ملت ستمدیده فلسطین را سر دهند و در برابر زورگویان جهان به ویژه اشغالگران قدس و حامیان آنها نفرت و بیزاری اعلام کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متأسفانه امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود، گفت: باید مسلمانان و نیروهای انقلابی با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ها و فضای مجازی، روز جهانی قدس و آرمانهای فلسطین را حمایت کنند و در این فضا برای دشمنان اسلام احساس نگرانی ایجاد کنند، تا اینکه برای مجاهدان مبارز فلسطینی و نیروهای جهادی منطقه ایجاد دلگرمی شود./998/  

ارسال نظرات