۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۷۴۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

گفتمان مقاومت رمز نابودی و محو رژیم اشغالگر قدس است

گفتمان مقاومت رمز نابودی و محو رژیم اشغالگر قدس است
مازندران - حجت الاسلام بابائیان، روز قدس را روز مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی معرفی کرد و گفت: گفتمان مقاومت رمز نابودی و محو رژیم اشغالگر قدس است.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، این روز مهم را فرصتی برای حمایت قاطع ملت های مسلمان جهان از آرمان مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی، روز قدس را روز مقاومت و بصیرت معرفی کرد و با بیان این که گفتمان مقاومت رمز نابودی و محو رژیم اشغالگر قدس است، افزود: امروز روز قدس به یک اظهار قدرت و عظمت دنیای اسلام در برابر کفار و شیاطین عالم شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس خط بطلانی بر یاوه گویی های صهیونیسم جهانی خاطرنشان کرد: این روز مهم پشتوانه بزرگي براي ملت مظلوم فلسطين در برابر اشغالگران صهیونیست است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که فریاد مرگ بر اسرائیل ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان لرزه بر اندام صهیونیسم جهانی می اندازد، تصریح کرد: امروز به برکت حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در منطقه، رژیم صهیونیستی در یک شرایط کاملاً متزلزل قرار دارد و به زودی باید شاهد محور این رژیم جعلی باشیم.

وی با بیان این که امروز دفاع از آرمان های اصیل فلسطین و قدس مهم ترین رویکرد و راهبرد جبهه مقاومت در منطقه است، خاطرنشان کرد: با از خودگذشتگی و جانفشانی های سرداران جبهه مقاومت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر متحدانش شکست های متعددی را متحمل شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم اشغال گر قدس، با شدید ترین وجه ممکن از سوی جبهه مقاومت پاسخ داده خواهد شد، تصریح کرد: این رژیم جعلی در آستانه نابودی به برکت اقتدار جبهه مقاومت هر روز منزوی تر از گذشته قرار دارد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز مهم ترین راه ایستادن در برابر جنایت های رژیم اشغالگر قدس، وحدت و انسجام امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این بین برخی رژیم های مرتجع عرب منطقه که سرسپرده آمریکا هستند، امروز به پادوی این رژیم جعلی تبدیل شده اند.

وی با اشاره به این که ارتجاع عرب منطقه باید بدانند که رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به نابودی است، تصریح کرد: کشورهایی که امروز به بهانه سازش با این رژیم جعلی به دنبال حذف نام و آرمان فلسطین و قدس شریف هستند، روزی باید در برابر افکار عمومی پاسخگوی این اعمال ننگین خود باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت های این رژیم سفاک هیچ گاه از اذهان ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان پاک نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دستان پلید رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش به خون های پاک هزاران انسان بی گناه در فلسطین آغشته است و روزی ملت های مسلمان انتقام سختی از این جنایت کاران خواهند گرفت.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که رژیم صهیونیستی امروز در برابر عظمت و اقتدار نظام اسلامی، پست تر و ذلیل تر از هر زمان دیگری است، تصریح کرد: این رژیم جعلی که به پایان نکبت بار خود نزدیک می شود برای بقای خود دست به انجام هر عمل خفت باری شده است.

وی با بیان این که مردم مظلوم فلسطین به پشتوانه حمایت ملت های مسلمان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران، مقتدرانه در برابر صهیونیست های خبیث ایستاده اند، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که به زودی قدس شریف آزاد و ملت مظلوم فلسطین به حقوق واقعی خود دست خواهند یافت./950/

ارسال نظرات