۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۹۷۵۵
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب:

روز قدس به کابوس صهیونیست ها و آمریکایی ها تبدیل شده است

روز قدس به کابوس صهیونیست ها و آمریکایی ها تبدیل شده است
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی‌نیا گفت: امروز روز قدس به کابوس بزرگ صهیونیست ها، آمریکایی ها و دیگر مستکبران عالم تبدیل شده است.

حجت الاسلام روح‌الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: قدس شریف خط قرمز جهان اسلام و جهان کفر است و بی شک جریان مقاومت تا آزادسازی این مکان مقدس از چنگال شیاطین کوتاه نخواهد آمد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: روز قدس که با درایت و بینش دینی و سیاسی امام راحل بنیان نهاده شد، امروز به کابوس بزرگ صهیونیستها، آمریکایی ها و دیگر مستکبران عالم تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: شاید در ظاهر کشورهای مستکبر و جهانخوار در مقابل موج آزادی خواهی مسلمین جهان سکوت کنند، ولی این سکوت برای آنان صدها بار سخت تر از مرگ است به گونه ای که حتی آغاز ماه مبارک رمضان برای آنان یک رویداد تلخ است و این راه در عمل بارها نشان داده اند.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در بخش دیگری ازسخنان خود تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان طلایه دار جریان و نهضت مقاومت در جهان اسلام شناخته می شود و بی گمان اقتدار انقلاب اسلامی دیر یا زود دستان ناپاک غاصبان قدس شریف را قطع خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی نیا گفت: وحشت صهیونیست ها از جریان مقاومت برای آزادسازی جهان اسلام به ویژه اولین قبله مسلمین؛ قدس شریف به حدی بالاست که اکنون خود را در میان دیوارهای بزرگ محصور کرده اند که این خود شکستی ایدئولوژیک برای آنان محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب افزود: زمانی صهیونیست ها شعار «از نیل تا فرات» را فریاد می زدند، اما اکنون ترس از نهضت ملت فلسطین و جوانان جهان اسلام خواب را از چشمان آنان ربوده است.

وی در ادامه با انتقاد از موضع گیری برخی از سران کشورهای اسلامی در قبال قدس و فلسطین، گفت: با افتخار می توان گفت که ایران اسلامی علیرغم فشارهای بی سابقه جهان غرب و استکبار، همچنان بر سر آرمان های خود که یکی از آنها آزادسازی قدس شریف از دست رژیم کودک کش اسرائیل است، مانده است و بی شک تا حصول این مهم این نهضت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: با اتحاد و وحدت جهان اسلام به معنای واقعی کلمه و آنچه که در قرآن و آموزه های دینی آمده است، نه تنها اسرائیل غاصب بلکه هیچ ابرقدرتی یارای ایستادگی در مقابل مسلمین را نخواهد داشت./1400/

ارسال نظرات