۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۹۷۷۶
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی:

حکام منطقه از تجربه مقاومت برای مقابله با اسرائیل درس بگیرند

حکام منطقه از تجربه مقاومت برای مقابله با اسرائیل درس بگیرند
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: راه مقابله با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی مذاکره و تسلیم نیست، بلکه مقاومت و مقابله با ظلم تنها راه آزادی بخش مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در اعتقادات یهودی یک نوع خودبرتربینی نسبت به سایر ادیان و انسان‌ها وجود دارد، گفت: برای شناخت خباثت رژیم صهیونیستی و تفکر یهود لازم است سابقه جنایت های برخی از یهودیان را در تاریخ بررسی کنیم.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ادامه داد: یهود در طول تاریخ تلاش کرده تا جهان را در اختیار خود قرار دهد، امروز نیز این نگرش در سرزمین های اشغالی و قدس مشاهده می شود.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سرزمین قدس را غصب کرده و دائماً در حال پیشروی است؛ لابی های این رژیم از قویترین لابی های دنیا و هدف آنها نیز تسلیم ملت ها و غارت ثروت های آنها به خصوص ملت‌های مسلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به اینکه اسرائیل برای رسیدن به اهداف خود در منطقه نیاز به تفرقه ملت‌ها و کشورهای مسلمان دارد، عنوان کرد: برخی دولت ها و حاکمان ضعیف الاراده عربی در چند سال اخیر اقدام به برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی کرده و برخی دیگر نیز مقدمات آن را فراهم کرده اند.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز کرد: ملت های مسلمان نسبت به اقدامات حاکمان خود معترض هستند؛ اگر حاکمان کشورهای مرتجع عربی به آموزه های قرآنی کریم توجه می کردند، امروز دچار این دوگانگی در پیروی از اسلام و ارتباط با رژیم صهیونیستی نمی شدند.

وی افزود: حاکمان کشورهای عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کردند، در میان ملت های مسلمان و بسیار منفور هستند؛ این حکام شعار های عربی و اسلامی می دهند اما در میدان عمل، خبری از به آداب اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان اینکه تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین ارمغانی جز شکست ندارد، گفت: آموزه های قرآن کریم و تجربه چند سال اخیر کشورها نشان می دهد که عاقبت عادی سازی کنندگان روابط با اسرائیل چیزی جز ذلت نخواهد بود

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: رهبر انقلاب همواره با رهنمودهای راهگشای خود حاکمان و حکومت‌های عربی را متوجه خطر بزرگی به نام اسرائیل کرده اند؛ کشورهای اسلامی اگر ذلت برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی را بپذیرند، اسرائیل از کوچکترین ضربه و آنها دریغ نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی سگ هاری است که به هیچ کس رحم نمی کند و به راحتی به منافع کشورهای دیگر هجوم می‌آورد، همچنانکه این معنا در شعار از نیل تا فرات آنها وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت: حاکمان اسلامی باید با درس گرفتن از مقاومت و آثار آن میدان مقابله با رژیم زورگو و غاصب صهیونیستی را گسترش دهند؛ راه مقابله با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی مذاکره و تسلیم نیست، بلکه مقاومت و مقابله با ظلم تنها راه آزادی بخش مسلمانان است.

ارسال نظرات