۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۷۹۷۷۷
آیت الله عالمی مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی و تسریع زوال اسرائیل

انقلاب اسلامی و تسریع زوال اسرائیل
نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسرائیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مانند شمع قطره قطره آب شده و به مرحله نابودی نزدیک می شود.

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به وسیله کشورهای استعماری و با بنیانگذاری انگلیس و همراهی آمریکا به وجود آمده است، گفت: به هر میزان که بر طول عمر انقلاب اسلامی افزوده می شود به مرگ اسرائیل نیز نزدیکتر می شویم.

آیت الله عالمی با اشاره به اینکه وجود اسرائیل در این دنیا به معنای دقیق کلمه مجسم کننده ظلم حقیقی است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در طول حیات ننگین خود تا آنجا که توانسته به مسلمانان جفا کرده است.

آیت الله عالمی اظهار داشت: هنوز یاد و خاطره جنایت های رژیم صهیونیستی در وقایع دلسوزی همچون دیریاسین، کفرقاسم و جریان صبرا و شکیلا از ذهن مردم دنیا پاک نشده است؛ رژیم صهیونیستی تا حدی که توانسته است در منطقه غرب آسیا به کشتار دسته جمعی و آواره ساختن مسلمانان پرداخته است.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی جمهوری اسلامی در شرایط کنونی اهتمام نسبت به نجات اسلام از دست استعمارگران و همه کسانی است که بدخواه اسلام و مسلمین هستند؛ امام خمینی(ره) در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در سخنرانی های خود هدف از تشکیل جمهوری اسلامی را مبارزه با ظلم دانسته و رهبر معظم انقلاب نیز به معنای واقعی کلمه همان اندیشه، تفکر و شیوه موثر امام را ادامه داده است.

آیت الله عالمی با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس در جای جای جهان نشان از تنفر جهانی نسبت به این رژیم منحوس دارد، اظهار داشت: نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) سبب شد تا دغدغه فلسطین مرزهای ایران را درنوردیده و به همه کشورهای اسلامی حتی مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی سرایت پیدا کرده است.

وی ابراز کرد: رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در طی شش روز توانست قدرت‌های عربی مصر، سوریه، اردن و لبنان را در هم کوبیده و یک حمله هوایی نیروی هوایی مصر را با همه امکاناتی که جمال عبدالناصر جمع آوری کرده بود، زمین گیر کند اما همین اسرائیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مانند شمع قطره قطره آب شده و به مرحله نابودی نزدیک می شود.

نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در برابر مردم نوار غزه توان مقابله ندارد، عنوان کرد: این رژیم در حال ذوب شدن است و به زودی از بین خواهد رفت.

نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وظیفه مسلمانانی که به فکر رونق اسلام و نجات مظلومین هستند، این است که اتحاد خود را در برابر رژیم صهیونیستی و پرهیز از تفرقه است

وی افزود: تفرقه های ناشی از اعمال حاکمان عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی منطقه سبب رنجش خاطر تمامی مسلمانان شده است و در حالی که اسرائیل به حالت احتضار درآمده است این کشورها به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

آیت الله عالمی با اشاره به اینکه وظیفه هر مسلمان تلاش در جهت پاک کردن ننگ رژیم صهیونیستی از صحنه عالم است، گفت: برگزاری باشکوه روز قدس به رویای آزادسازی قبله اول مسلمین و زیارت قبور انبیا بزرگوار در آن سرزمین کمک فراوانی خواهد کرد.

ارسال نظرات