۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۸۰۷

برنامه "قصه ما راست بود" پخش شد

برنامه
ویژه برنامه روز قدس با عنوان "قصه ما راست بود"در رادیوجوان و با همکاری مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب(مفام) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلوزیونی به مناسبت روز جهانی قدر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 1442 فرمود"صهیونیست‌ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند"، اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این وظیفه‌ای همگانی است.

امروز دیگر وضع جهان، مانند آن روز نیست؛ ما باید این حقیقت را همواره در نظر داشته باشیم. امروز موازنه‌ی قوا به نفع دنیای اسلام تغییر یافته است؛ در این آینده‌ی مبارک، باید هم‌افزایی کشورهای مسلمان، یک هدف عمده و اساسی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه روز قدس با عنوان "قصه وا راست بود"در شبکه رادیویی جوان و با همکاری مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب(مفام)  و با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس، سامه یح نجف آبادی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی، خاخام یونس حمامی خاخام اعظم جامعه کلیمیان تهران، خالد صبرنا خبرنگار واحد مرکزی خبر در فلسطین و سهیل اسعد متخصص و پژوهشگر تمدن اسلامی برگزار شد.

لازم به ذکر است که این برنامه ساعت 9تا 11 روز جمعه از شبکه رادیویی جوان موج اف ام ردیف 88.1 پخش شده است.

برنامه

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کالکشن بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
برنامه خوبی بود.
3
0