۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۹۸۰۹
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

رمز آزادی قدس، اتحاد جهان اسلام و استقامت در برابر اسرائیل غاصب است

رمز آزادی قدس، اتحاد جهان اسلام و استقامت در برابر اسرائیل غاصب است
حجت الاسلام والمسلمین جعفری در وبیناری که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس برگزار شد، گفت: رمز آزادی قدس، اتحاد جهان اسلام و استقامت در برابر اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، وبیناری بعنوان «قدس محور اتحاد اسلامی» با اهتمام مؤسسه امت واحده یکی از نهادهای بزرگ شیعه پاکستان و جمعیت علمای اهل سنت پاکستان با سخنرانی علما، روحانیون، رهبران دینی و شخصیت های پاکستان، امروز در فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی با بیان این که دشمن از اتحاد جهان اسلام وحشت زده است لذا ایجاد اختلاف بین ملت های مسلمان را محور شرارت خود قرار داده است، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبرفرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای به همین سبب مسلمانان جهان را از اختلافات برحذر داشته و همواره مسلمانان را به اتحاد، همدلی و همبستگی فراخوانده اند.

وی افزود: هدف نام گذاری هفته وحدت و روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، اجتماع مسلمانان بر سکوی واحد است تا در این فرصت علیه دشمن واقعی اسلام تصمیم گیری کنند.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که در این ماه مبارک و ماه ضیافت خداوند که مسلمانان جهان با آرامش کامل در گرفتن روزه و حصول قرب الهی مشغول اند، ملت مظلوم فلسطین زیر چکمه های رژیم غاصب له می شوند، افزود: شرکت در مراسم روز جهانی قدس ولو به صورت مجازی کمترین حمایت و خدمتی است که مسلمانان جهان می توانند برای کودکان، زنان و جوانان مظلوم و بی گناه فلسطین انجام دهند.

وی روز جهانی قدس را روز مقاومت در برابر طاغوت و روز فریاد در مقابل جنایت های اسرائیل و متحدانش دانست و تاکید کرد: خون های با ارزشی پای این مقاومت و آرمان امام راحل ریخته شده اند و یکی از آنها خون سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، رژیم غاصب بزودی در دریای این خون غرق خواهد شد./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
امروز آزادی قدس از هر زمان نزدیک تره.
0
0