۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۸۲۵
سردار شاهچراغی:

جهادگران بسيج سازندگی وارد عرصه توليد و اشتغال زايی شدند

جهادگران بسيج سازندگی وارد عرصه توليد و اشتغال زايی شدند
سردار شاهچراغی در پیامی صریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی جهادگران بسيج سازندگی با لبيك به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عرصه توليد و اشتغال زايی شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم به مناسبت هفدهم اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

در هفدهمين روز از اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ با تدبير هوشمندانه سكاندار انقلاب اسلامي مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بسيج سازندگی تشكيل شد تا بازويی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باشد.

بسيج سازندگی تشكيل شد تا اميد به آينده در دل مستضعفين جامعه كه به فرموده امام راحل ولي نعمتان انقلابند روشنايی افكند و بار ديگر شجره طيبه بسيج در قامتی نو به عنوان حامی نظام و انقلاب به وي‍ژه در برهه ها و مقاطع حساس قرار گيرد.

و امروز پس از گذشت دو دهه شاهديم اين تدبير تاريخي و دورانديشانه رهبر انقلاب اسلامي به بستري فراگير براي حركت هاي جهادی، محروميت زدايي و خدمت بي منت به وارثان زمين تبديل شده، نهادی كه با تفكر بسيجي و عمل جهادی شكل گرفت و در عرصه هاي مختلف محروميت زدايی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و علمی با بهره گيری از ظرفيت جوانان مومن، متخصص و انقلابی خوش درخشيده و گام هاي بزرگ و كم نظيري را برداشته است.

بسيج سازندگی با حمايت از گروه هاي جهادی در اين برهه حساس كه كشور با ويروس منحوس كرونا دست و پنجه نرم می كند بار ديگر برگ زرينی از خدمت به مردم ايران اسلامی را در دفتر انقلاب ورق زد؛ با شيوع ويروس كرونا گروه هاي جهادي پيشتازانه وارد عرصه شدند و با تمام توان در عرصه های مختلفی كه كار بر روي زمين مانده بود؛ از حضور در بيمارستان ها و پشتيبانی از كادر درمان تا حضور در آرامستان ها و تغسيل اموات؛ از تهيه ماسك، گان و تا توليد مواد ضد عفوني كننده؛ از تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي تا تعمير و مرمت منازل محرومين با ايثار و از خودگذشتگي فعاليت كرده و اجازه ندادند اين ويروس منحوس در كشور و استان ما بحران‌هاي عميقی كه امروز كشورهای بزرگ دنيا با آن مواجه هستند را ايجاد كند.

بسیج سازندگی

در عرصه اقتصاد مقاومتی نيز جهادگران بسيج سازندگی با لبيك به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالي) وارد عرصه توليد و اشتغالزايی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادي كه دشمنان نظام و انقلاب براي به زانودرآوردن ملت شريف ايران علم كردند جانانه مقابله كنند.

در پایان ضمن تبريك فرارسيدن سالروز تشكيل بسيج سازندگی؛ از تلاش‌های همه جهادگران بسیجی، ايثارگر و همیشه در صحنه استان قم در مقابله با كرونا و همچنين مجاهدت‌های صورت گرفته در رفع محروميت از چهره‌ دهستان هاي محروم قم، احداث واحدهاي مسكونی برای سيل زدگان استان لرستان و زلزله زدگان سي سخت تقدير و تشكر كرده و ثبات قدم در اين مسير را از درگاه الهی برای تمام تلاشگران اين عرصه خواستارم./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علي اصغر كريمي
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
قانون برنامه و بودجه بايد جايگاه جهاد سازندگي را به رسميت بشناسد. ان شاءالله
1
0