۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۸۳۲
آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد؛

امنیت و ثبات منطقه در گرو نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حق مردم فلسطین

امنیت و ثبات منطقه در گرو نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حق مردم فلسطین
امام جمعه اراک با بیان اینکه امنیت و ثبات منطقه در گرو نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حق فلسطینیان است، گفت: مسأله قدس از حساس ترین مسائل جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با بیان اینکه قبله نخست مسلمانان، قدس شریف بوده است، گفت: امروز باید مسلمانان با یکدیگر متحد شده و از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و ثبات منطقه در گرو نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین است، ادامه داد: مسأله قدس و فلسطین از حساس ترین مسائل جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران و آزادی خواهان عالم است.

آیت الله دری نجف آبادی ظلم و تجاوزگری های رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امروز صهیونیست ها حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده اند و حتی به آنها اجازه زندگی در اراضی و خانه های خودشان را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه انتخابات 1400 را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، ابراز کرد: انتخابات را باید با رعایت اصول بهداشتی برگزار کرد، زیرا این مسأله سرونوشت کشور را رقم می زند و نباید آن را نادیده گرفت و به آن بی اعتنا بود.

وی در پایان به مسأله کرونا اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از نیازمندان و رعایت اصول بهداشتی در ایام کرونایی از لزوم بسیاری برخوردار است؛ امیدواریم به زودی واکسن ایرانی کرونا به تولید انبوه رسیده و شر این ویروس منحوس از جامعه ما برداشته شود./841/

ارسال نظرات