۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۹۵۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، اثبات مقبولیت نظام اسلامی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، اثبات مقبولیت نظام اسلامی است
مازندران - حجت الاسلام بابائیان، حضور حداکثری مردم در انتخابات را انتخابی در امتداد خون شهدا، حفظ حریم و خیمه اسلام و پشتوانه مردمی و اثبات مقبولیت نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، باعث نوسازی کشور و اقتدار ملی ایران اسلامی خواهد شد.

وی، انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب مهم ترین و موثرترین مدیریت کشور دانست و افزود: حضور حداکثری در انتخابات، انتخابی در امتداد خون شهدا، حفظ حریم وخیمه اسلام و پشتوانه مردمی و اثبات مقبولیت نظام و موجب افزایش کارآمدی دولتمردان را رقم خواهد زد.

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم در انتخابات به کار گرفتند، ادامه داد: ملت ایران در طول 42 سال اخیر همواره با حضور مؤثر خود در عرصه های مهم این انقلاب، پشتیبان نظام اسلامی بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش برخی جریان ها و گروه های وابسته و نفوذی برای ایجاد انحراف در انتخابات پیش روی، خاطرنشان کرد: این جریان معلوم الحال اگر پیروز انتخابات شوند، آن پیروزی را تدبیر خودشان می دانند و اگر هم بازنده انتخابات بودند، بحث تقلب را مطرح می کنند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که همین جریان تا دیروز برجام را فتح الفتوح می دانستند، ادامه داد: اما امروز همین جریان ها که تشت رسوایی شان افتاده می‌گویند برجام تصمیم نظام بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تأسف از بی توجهی مسؤولان به توانمندی و ظرفیت های داخلی کشور، افزود: متأسفانه همه دغدغه دولت در طول هشت سال اخیر مذاکره بی حاصل با کشورهای غربی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دولتمردان چشم به راه روابط با آمریکا و اروپا برای بهبود اقتصاد کشور نباشند، ادامه داد: آمریکا و اروپا در طول تاریخ همواره در پی منافع نامشروع خود بودند و به هیچ عنوان نباید به آنها اعتماد کرد.

وی با بیان این که مذاکره با غرب دستاوردی برای ملت ایران نداشته و نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا در مذاکرات تنها به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به ملت ایران هستند.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که راه عبور از مشکلات امروز کشور تنها تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی است، ادامه داد: اگر مسؤولان به توانایی داخلی باور و اعتقاد داشته باشند، می توانیم به عبور از مشکلات با تکیه بر توان داخلی امیدوار باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که 32 سال مدیریت کشور در دست لیبرال ها، سبزها، بنفشه ها و وابسته ها بوده است، خاطرنشان کرد: اما همین ها امروز طلبکار شده‌اند که فساد زیاده و جمهوری اسلامی ناکارآمد است این در حالی است که بخش مهمی از این مشکلات نتیجه عملکرد ضعیف همین جریان ها است./950/

ارسال نظرات