۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۹۹۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

نباید عملکرد عده‌ای مدیر ناکارآمد را به حساب انقلاب و نظام نوشت

نباید عملکرد عده‌ای مدیر ناکارآمد را به حساب انقلاب و نظام نوشت
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: نباید عملکرد عده ای مدیر ناکارآمد را به حساب انقلاب و نظام نوشت و سرنخ اصلی این وضعیت را گم کنیم و نقشه راه را از دشمنان بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از ائمه جمعه اهل سنت منطقه پاوه و اورامانات استان کرمانشاه با اشاره به انتخابات خردادماه سالجاری اظهار داشت: کمتر از 40 روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، انتخاباتی که در این برهه حساس تاریخی برای همه ما از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: بنابراین با توجه به حساسیت این انتخابات و از جانب دیگر تلاش های دشمنان برای حاشیه سازی علیه این همه پرسی و نیز کوشش آنان برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور، همه به ویژه روحانیون که به نوعی معتمدین جامعه محسوب می شوند، در این قضیه وظیفه بزرگی برعهده دارند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: دشمن در سالهای اخیر با اعمال شدیدترین تحریم ها برای این روزهای سرنوشت ساز برنامه ریزی کرده است، یعنی در طول این سالها همواره با تشدید این بحران و تحریمها برای انتخابات پیش رو برنامه های بسیاری دارد.

وی به برخی از برنامه های دشمن در بحث انتخابات اشاره داشت و گفت: اولین و مهمترین تلاش دشمنان خارجی و داخلی این است که فرد اصلح و انقلابی انتخاب نشود و فردی به عنوان رییس جمهور روی کار بیاید که در قبال سیاست غربی ها و آمریکایی ها موضع منفعلی داشته باشد.

ماموستا مرادی ادامه داد: کانال های ماهواره ای به صورت 24 ساعته و نیز هماهنگ با هم، در حال آلوده سازی فضای انتخابات ریاست جمهوری هستند و برای رسیدن به برنامه های خود از هیچ دسیسه ای فروگذار نبوده و نیستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عنوان داشت: بنابراین نباید عملکرد عده ای مدیر ناکارآمد را به حساب انقلاب و نظام نوشت، نباید سرنخ اصلی این وضعیت را گم کنیم و نقشه راه را خدایی ناکرده از دشمنان بگیریم.

ماموستا مرادی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که ملت ایران با همان بصیرتی که در طول عمر این انقلاب نشان داده اند این بار هم توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کنند، زیرا مشارکت در این انتخابات همانند تیر خلاصی بر پیکره دشمنان خواهد بود./1400/

ارسال نظرات