۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۶۸۰۱۰۴
در بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح شد؛

دست‌های استکباری و صهیونیستی در به وجود آوردن کانون‌های تروریستی مشهود است

دست‌های استکباری و صهیونیستی در به وجود آوردن کانون‌های تروریستی مشهود است
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای جنایات تروریستی در افغانستان محکوم و تصریح کرد: دست‌های صهیونیستی در به وجود آوردن کانون‌های تروریستی مشهود است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایات تروریستی در افغانستان صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات تروریستی در کشور افغانستان بویژه انفجار تروریستی اخیر در مدرسه سید الشهداء علیه السلام کابل که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از دختران دانش آموز در ماه مبارک رمضان گردید، جنایتی هولناک است که وجدانهای بیدار و قلوب انسانها را جریحه‌دار می‌سازد.

حضور و خطر تروریست‌ها در کشورهای مظلوم و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه و ایجاد جوّ رعب و وحشت، جریانی خطرناک است که دست‌های استکباری و صهیونیستی مخصوصاً آمریکا و رژیم صهیونیستی در به وجود آوردن کانون‌های تروریستی در آنها مشهود است.

دردآور آنکه مجامع جهانی و‌ مدعیان صلح و حقوق بشر لب به سکوت بسته‌اند و تبعیض‌های مشمئز کننده آنان میان کشورها و انسانها، درد دیگری است که راه را برای ادامه خشونت‌ها و خونریزهای عوامل و مزدوران کشورهای سلطه‌گر، هموار کرده است.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم! ضمن ابراز تأسف از اینگونه اعمال قساوت‌گونه و تسلیت به ملت مظلوم افغانستان و بازماندگان داغدار شهدای مدرسه سیدالشهدا علیه السلام، این جنایت وحشیانه را شدیداً محکوم می‌نماید و از ملت مسلمان و مؤمن افغانستان تقاضا دارد با حفظ وحدت، هوشمندی، همدلی و همگرایی میان اقوام و مذاهب، مانع از تکرار جنایات مشابه از سوی افراط‌گرایان و وابستگان به کشورهای ظالم و ستمگر شوند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
۱۴۰۰/۲/۲۰ - ۲۷ رمضان ۱۴۴۲

ارسال نظرات