۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۸۰۲۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برقراری امنیت رسالت مهم نیروی انتظامی است

برقراری امنیت رسالت مهم نیروی انتظامی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی برقراری امنیت را رسالت مهم نیروی انتظامی خواند و گفت: برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان در این رستا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروزدر مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان گفت: ایجاد امنیت در جامعه رسالت خطیر نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اعتمادسازی را از ویژگی های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و برقراری امنیت اعتماد مردم را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: داشتن اقتدار در اعمال قانون با قدرت، بدون بی رحمی و همراه با قاطعیت در مقابل هنجارشکنانی که سبب سلب امنیت می‌شوند، رسالت مهم نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: برخورد قاطع با قانون شکنان سبب می شود که مردم این نهاد را تکیه گاه خود بدانند و هنجارشکنان نیز احساس می‌کنند از چنگال عدالت دور نیستند.

وی نیروی انتظامی را مجموعه ای انقلابی خواند و گفت: مجاهدت نیروی انتظامی در راه اهداف انقلاب اسلامی ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت وحدت و همدلی و همگرایی در استان تأکید گرد و اظهارداشت: استحکام و همگرایی بین اقشار مختلف نیاز امروز کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان لرستان در سال‌های اخیر خیزش خوبی برای ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: پایه آن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است.

برخورد با قاطعیت در برابر قانون شکنان ادامه یابد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: باید اقتدار همراه با قاطعیت بدون بی رحمی، اجرای قانون، اعتماد سازی مردم و احساس ناامنی برای افراد هنجارشکن همچنان در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مقابله با قاچاق کالا، حمل سلاح، توزیع مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات پیشگیرانه در زمینه قتل و خودکشی از اقدامات مهم و برنامه‌های پیش روی نیروهای انتظامی و امنیتی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات