۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۳۰۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
اینها می خواستند با یک حرکت ایران را نابود کنند؟!، رویت هلال در تل آویو، راز سقوط اسرائیل، چرا به این نبرد، جنگ نامتقارن می گوییم؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اینها می خواستند با یک حرکت ایران را نابود کنند؟!، رویت هلال در تل آویو، راز سقوط اسرائیل، چرا به این نبرد، جنگ نامتقارن می گوییم؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

اینها می خواستند با یک حرکت ایران را نابود کنند؟!

یک کاربر در توئیتی نوشت: کجایند متوهمینی که فکر میکنن آمریکا و اسراییل می‌توانند با یک حرکت ایران را نابود کنند؟! اینها حریف مقاومت فلسطین هم نمی‌شوند.

اینها می خواستند با یک حرکت ایران را نابود کنند؟!

 

رویت هلال در تل آویو

یک کاربر با انتشار طرحی گرافیکی و اشاره به حماسه موشکی مقاومت فلسطین در توئیتی نوشت: ستاد استهلال رژیم صهیونیستی، فردا رو در شهرهای حیفا و تل آویو عید اعلام کرد!

رویت هلال در تل آویو+ عکس

 

راز سقوط اسرائیل

محمدصادق کوشکی در ایتا نوشت: نوار «غزه» قسمتی از خاک فلسطین اشغالی است به طول ۴۵ و عرض ١٠ کیلومتر ( و مساحت ۴۵٠ کیلومتر مربع یعنی کمتر از یک دهم‌ استان البرز!) با جمعیتی حدود ٢ میلیون نفر که از سال ٢٠٠۶ میلادی تا کنون در محاصره کامل ارتش اشغالگر صهیونیستی قرار دارد و به همین علت بیش از ٧٠ درصد از مردم آن دچار سوء تغذیه اند و با کمک‌های بین المللی زندگی خود را می گذرانند.

این منطقه به «بزرگترین زندان جهان» مشهور شده چرا که ورود یا خروج از آن بدون هماهنگی با رژیم صهیونیستی ممکن نیست و حتی مرز مشترک آن با مصر عملا در کنترل صهیونیست ها است.

 راز سقوط اسرائیل

اما همین غزه در ١۶ سال گذشته ۴ بار مورد هجوم ارتش صهیونیستی قرار گرفته و هربار با موفقیت از خود دفاع کرده است. ( فراموش نکنیم ارتش صهیونیستی همان ارتشی است که طی جنگی ۶ روزه موفق شد به صورت همزمان ارتش‌های مصر، اردن و سوریه را شکست داده و معادل خاک فلسطین اشغالی از خاک این کشورها را اشغال کند!) 

این روزها شاهد پنجمین جنگ صهیونیست ها علیه مردم غزه هستیم. مردمی که پس از ١۶ سال محاصره کامل و تحمل کمبود شدید دارو، آب، برق، غذا و..، با «موشک‌هایشان» ، رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه نشانده و به ذلت کشانده اند. مردمی که جز خدا و ایمانشان کسی را ندارند و به برکت انتخاب مسیر  «مقاومت» به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند. مردمی که به صراحت می گویند روش «زندگی با افتخار و مرگ با عزت» را از «خمینی کبیر» آموخته و شیوه شکست گرگهای بنی صهیون را از حزب الله لبنان و نیروی قدس جمهوری اسلامی ایران یاد گرفته اند. مردمی که از کوچک تا بزرگ، «مقاومت» را بر «مذاکره» ترجیح داده و «مرد میدان» شده اند.

مقاومت اسلامی غزه، راز سرنگونی رژیم صهیونیستی است. رژیمی که به گفته رهبر انقلاب اسلامی، تا ٢٠ سال دیگر، اثری از آن باقی نخواهد ماند. رژیمی که زحمت نابودی آن را بچه هایی می کشند که توسط «نیروی قدس» آموزش دیده اند!

 

چرا به این نبرد، جنگ نامتقارن می گوییم؟

حسن عابدینی در توئیتی نوشت: جنگ نامتقارن یعنی رژیمی که در سال ۱۹۶۷ سه ارتش قدرتمند عربی را شکست داد، در برابر گردان های قدس و قسام دچار استیصال شده است.

مقاومت در جنگ اراده ها پیروز میدان است.

چرا به این نبرد، جنگ نامتقارن می گوییم؟

 


۳ برابر شدن تحریم افراد ایرانی نسبت به برجام؟!

 مسعود براتی کارشناس حوزه تحریم در توئیتی با اشاره به خبر منتشر شده توسط پرس تی وی از مذاکرات وین نوشت: این خبر حکایت از آن داره که آمریکا میخواهد ۵۰۰ فرد و نهاد ایرانی را در لیست تحریم (SDN) نگه دارد.

این یعنی سه برابر میزان برجام که ۱۸۰ فرد و نهاد در تحریم باقی مانده بود.

با این حساب، وین خیلی کمتر از برجام خواهد بود.

۳ برابر شدن تحریم افراد ایرانی نسبت به برجام؟!

 


۳ مانع رشد سرمایه گذاری از نگاه رستم قاسمی

رستم قاسمی در توئیتی نوشت: بازار سرمایه آیینه منعکس کننده بخش واقعی اقتصاد است و باید از ظرفیت‌های آن برای اصلاح ساختارها و نهادهای اقتصادی کشور با هدف دستیابی به رشد اقتصادی ٨ درصدی استفاده کنیم. 

ارزپاشی، قیمت‌گذاری دستوری و نرخ بالای بهره بانکی بزرگترین موانع رشد سرمایه‌گذاری در کشور هستند.

۳ مانع رشد سرمایه گذاری از نگاه رستم قاسمی

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
رویت هلال در تل آویو تیتر زیبایی بود .
البته برای دشمن ترس آوره
0
0