۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۳۷۷
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

تکیه بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

تکیه بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی راه مقابله با هجمه های فرهنگی است
لرستان - حجت الاسلام شاملویی راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان را تکیه بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی خواند و گفت: با وحدت و همدلی باید در عرصه فرهنگی کار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی شاملویی، ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی شهرستان دورود که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: فرهنگ زیربنا و لازمه رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیازمند تلاش بیشتر در سایه برنامه ریزی، مدیریت، وحدت و همدلی هستیم، افزود: با تکیه بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید در حوزه فرهنگی نقش آفرینی شود.

وی با اشاره به وجود مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: باید مشکلات ریشه یابی شود و با تبیین فرهنگ دینی، جامعه را در برابر آسیب ها و هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

حجت الاسلام شاملویی اظهارداشت: راه مقابله با توطئه ها و دسیسه ها فرهنگی دشمنان تقویت فرهنگ دینی جامعه و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی است.

ضرورت استفاده از ظرفیت های فرهنگی برای رد فرهنگ دینی جامعه

در ادامه این نشست  حجت الاسلام محمد قائد رحمت، از فعالان فرهنگی شهرستان دورود عنوان کرد: در راستای رشد فرهنگ دینی جامعه باید از ظرفیت مجموعه های فرهنگی به خوبی استفاده شود این مهم نیازمند برنامه ریزی است.

وی بر ضرورت دسته بندی و شناسایی آسیب ها و نیازهای شهرستان تأکید کرد و گفت: باید از موازی کاری پرهیز شود.

حجت الاسلام قائدرحمت بیان کرد: از بین رفتن وابستگی مباحث قرآنی به ادارات از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ویژه فعالان فرهنگی

حجت الاسلام هادی بوالحسنی، دیگر فعالان فرهنگی در این دیدار بر ضرورت ترسیم چشم انداز برای مجموعه های فرهنگی و هیئت ها تأکید کرد و گفـت: برای موفقیت در عرصه فرهنگی می طلبد که دوره های آموزشی مختلف برای فعالان فرهنگی برگزار شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست دیگر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه کوچک حوزه
Bulgaria
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
خدا قوت
0
0