۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۸۰۴۶۰

آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی بازنمایی انقلاب اسلامی

آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی بازنمایی انقلاب اسلامی
دومین همایش ملی بازنمایی انقلاب اسلامی با هدف بازنمایی ماهیت، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دومین همایش ملی بازنمایی انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف بازنمایی ماهیت، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

بازنمایی ماهیت و ویژگی های انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بازنمایی دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بازنمایی دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله محورهای این همایش ملی است.

گفتنی است بازنمایی زمینه های علمی تحقق تمدن نوین اسلامی برای طلوع خورشید ولایت عظمی و بازنمایی زمینه های نظری تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی نیز از دیگر محورهای همایش بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی است.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش تا تاریخ31 مرداد 1400 بوده و دومین همایش بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس در سال 1400 برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری این همایش تهران، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرکز همایش‌های بین‌المللی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۲۲۶۳۷۲۷۸ داخلی ۸۲۸ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات