۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۸۰۴۶۲

نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد
نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات برگزار شد و تعدادی از نمایندگان درباره اهمیت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات نکاتی را مطرح کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات برگزار شد و تعداد زیادی از نمایندگان درباره نوع برنامه ریزی و اهمیت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری نکاتی را مطرح کردند.

مجتبی توانگر نماینده تهران در این نشست بر ضرورت وحدت بر کاندیداتوری آیت الله رئیسی، پرهیز از تشتت و هدایت افکار عمومی در این راستا تاکید کرد.

در ادامه فرهاد بشیری نماینده پاکدشت نیز بر مشارکت و حضور مردم بر پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

صفایی نماینده گناباد و خراسان رضوی نیز گفت: کاندیدای مورد حمایت خود را باید علنی به مردم معرفی کنیم و از دو گانه‌سازی‌ها پرهیز شود.

همچنین ساداتی نژاد نماینده کاشان و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با اشاره به بیانیه آیت الله رئیسی گفت: پیام بیانیه واصل شده و سریعتر باید اقدام شود تا در استان ها و شهرستان ها ستاد ها با حضور نمایندگان تشکیل شود.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس نیز ادامه داد: مبارزه با فساد از ویژگی های مهم مقبولیت آقای رئیسی در عامه مردم است و امروز هم در ثبت نام خود تاکید کردند که می خواهند ادامه مبارزه با فساد را در قوه مجریه پیگیری کنم.

همچنی حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب ریس فراکسیون نیروهای انقلاب در این نشست با اشاره به اینکه ابن اولین نشست است گفت: جلسات دیگر با حضور نمایندگان فعلی و ادواری مجلس شورای اسلامی در طی روزهای آینده برای برنامه ریزی  با هدف و تشویق وترغیب ومشارکت حداکثری مردم همانگونه که رهبری بر موضوع مشارکت تاکید داشتند تشکیل خواهد شد .

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به حمایت نمایندگان  از آیت الله رئیسی  بر ضرورت استفاده از این ظرفیت برای معرفی برنامه های وی تاکید کرد و گفت: بخشی از این ظرفیت‌ها در سطح ملی است که ستاد مرکزی این آمادگی را دارد که برنامه‌های تبلیغاتی جریان انقلابی را ساماندهی کند. علاوه بر این منتخبین مردم از ظرفیت زیادی در حوزه‌های انتخابیه برخوردار هستند که باید از این ظرفیت هم استفاده کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به آیت الله رییسی و تاکید بر مبارزه با فقر و کارآمد کردن دولت خاطرنشان کرد: گفتمان کارآمدی و ایجاد بستر عدالت از مهمترین اولویت های دولت آینده است و باید از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و مسیر را به سمت پیگیری مطالبات مردمی ببریم.

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه گفت: انتخابات ریاست جمهوری در این دوره تفاوت فاحشی با دوره‌های قبل دارد اما حضور حداکثری در انتخابات مهم است و باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

وی در عین حال گفت: موضوع به این سادگی نیست و رقابت سخت و سنگین است کسانی که می‌خواهند در این عرصه حضور پیدا کنند باید با جدیت برای حمایت از آقای رییسی وارد شوند.

موحد خاطرنشان کرد: کسانی در شورای شهر موفق نشدند و اکنون به  دنبال جمع آوری رای برای انتخابات هستند و باید به این موضوع توجه شود.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده همدان هم گفت: برخی با ذائقه مردم شعارهای خود را تنظیم می‌کنند باید به این موضوع توجه کرد و ما باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس هم اظهار کرد: در میدان جنگ قرار داریم و میدان جنگ ما شفاف نیست باید در کنار هم باشیم.

نماینده سلماس گفت: حدود ۲۶۰ نفر از نمایندگان از آرییسیقای  خواستند که در عرصه رقابت حضور پیدا کند و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا ساماندهی وضعیت اقتصادی شکل بگیرد.

در این نشست جمعی از نمایندگان در حمایت از سید ابراهیم رییسی به بیان دیدگاه ها و نظریات خود پرداختند./998/

ارسال نظرات