۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۸۰۴۸۸
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت کانون های رضوان با هدف جذب طلاب جدیدالورود

فعالیت کانون های رضوان با هدف جذب طلاب جدیدالورود
لرستان - مهرابی گفت: در راستای پذیرش جوانان علاقه مند و توانمند به حوزه های علمیه کانون های رضوان با هدف تبلیغ چهره به چهره در مدارس فعالیت دارند.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به راه اندازی کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران استان اشاره کرد و بیان داشت: این کانون ها با هدف تبلیغ چهره به چهره و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی در زمینه جذب طلبه تشکیل شده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به تعطیلی مدارس و تجمعات به علت شیوع ویروس کرونا افزود: اطلاع رسانی و تبلیغ در زمینه جذب طلبه بیشتر با محوریت فضای مجازی صورت می گیرد.

وی راه اندازی کانون رضوان در مدارس علمیه را اقدامی پسندیده برای تقویت و گسترش تبلیغ چهره به چهره و جذب بیشتر به حوزه علمیه است.

مهرابی خاطرنشان کرد: در راستای نقش آفرینی بیشتر این کانون ها در زمینه جذب طلاب همواره دوره های آموزشی برای اعضای کانون ها برگزار می شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت طلاب خواهر در کانون های رضوان بیان کرد: طلاب توانمند، مستعد، جهادگر و موفق در عرصه تبلیغ در این کانون ها برای پذیرش بانوان علاقه مند ورود به حوزه های علمیه فعالیت دارند. 

پذیرش بیش از 360 طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری نشست مجازی کانون های رضوان مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: این نشست با حضور مسؤولان کانون ها برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت نام نویسی در مدارس علمیه تا 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است، گفت: مدارس علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش بیش از 360 طلبه جدیدالورود در سطح دو و س حوزوی هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات