۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۸۰۵۱۰
حجت الاسلام صباغ:

انقلابی و پر تلاش بودن دولت آتی مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند

انقلابی و پر تلاش بودن دولت آتی مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند
مازندران - رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلابی و پر تلاش بودن دولت آتی مسیر پیشرفت نظام اسلامی را هموارتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام اخوان صباغ، رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی امروز در نشست ستاد عملیات فصل بندگی، مازندران را از استان های موفق در بخش توسعه و ترویج معارف قرآنی در کشور معرفی کرد و گفت: مؤسسات قرآنی استان بالاترین سطح بهره وری را در سطح کشور دارند.

وی، پیشرفت های فرهنگی در حوزه معارف و مفاهیم قرآنی را قابل توجه دانست و افزود: اما نباید به این مقدار بسنده کرد و باید از همه ظرفیت های موجود در جهت توسعه و رونق فعالیت های قرآن استفاده شود.

حجت الاسلام صباغ با بیان این که همدلی و هم افزایی فعالان حوزه فرهنگ دینی و قرآنی در حال شکل گیری و انسجام بیشتری است، ادامه داد: محور فعالیت های فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی باید مطابق با آیات و مبانی قرآنی برنامه ریزی شود.

رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت گفتمان دینی و قرآنی را مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن کشور دانست و تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند گام دوم انقلاب امید آفرینی منطبق با آیات قرآنی در جامعه است.

وی با بیان این که برخی ها به دنبال القاء ناکارآمدی نظام دینی در جامعه هستند، ادامه داد: این عده سعی دارند مردم را از رحمت الهی ناامید کنند در صورتی که وعده و نصرت الهی در قرآن کریم برای مؤمنان و مسلمانان محقق می شود.

حجت الاسلام صباغ با تأکید براین که گفتمان مرد میدان جمهوری اسلامی مبتنی بر آیات قرآن و دین است، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با تکیه بر همین گفتمان ارزشمند توانستند همه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی، باور دینی ملت بزرگ ایران اسلامی را یکی از مهم ترین عوامل توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: این ملت علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های 42 سال اخیر امروز در اوج عزت و اقتدار بین المللی و منطقه ای قرار دارد و این در سایه باور دینی ملت ایران به دست آمده است.

وی در ادامه سخنان خود قرآن را الگوی امید آفرینی شخصیتی همچون سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: امروز باید مفاهیم و ارزش های قرآنی در همه سطوح کشور نهادینه و گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام صباغ در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن یک انتخابات مهم در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که دشمنان انقلاب و ملت ایران از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: این ملت با بصیرت به طور حتم با خلق حماسه دیگری، توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که انقلابی و پر تلاش بودن دولت آتی مسیر پیشرفت نظام اسلامی را هموارتر خواهد کرد، افزود: به طور حتم چنین دولتی می تواند از بسیاری از مشکلات و بحران ها به راحتی عبور کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش برخی ها در ایجاد فضای دوگانگی میدان و دیپلماسی در کشور، خاطرنشان کرد: کسانی که چنین رویکردی را دنبال می کنند به دنبال فرار از پاسخگویی نسبت به مشکلات امروز کشور هستند./950/

ارسال نظرات