۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۶۸۰۵۱۲

فراخوان تشکر از رهبر انقلاب در خصوص حمایت از گروه های جهادی

فراخوان تشکر از رهبر انقلاب در خصوص حمایت از گروه های جهادی
جمعی از گروه‌های جهادی – تبلیغی حوزه های علمیه جهت امضای طومار تشکر از امام خامنه ای در خصوص حمایت ایشان از فعالیتهای جهادی فراخوانی را منتشر کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جمعی از گروه‌های جهادی – تبلیغی حوزه های علمیه جهت امضای طومار تشکر از امام خامنه ای (حفظ الله) در خصوص حمایت ایشان از فعالیتهای جهادی و نیز، اعلام آمادگی ورود در میدان های جهاد و خدمت رسانی فراخوانی را منتشر کردند.

علاقمندان برای امضای این طومار مانند میتوانند به نشانی https://gam-khedmat.ir/1400/02/25/1608/ مراجعه کنند؛ متن منتشر شده این فراخوان به شرح زیر است:

 

بسم الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای – دام ظله العالی-

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و تقدیم ادب و احترام و آرزوی سلامتی برای حضرتعالی، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌ها و هدایت‌های مشفقانه حضرتعالی از گروه‌های جهادی، خصوصاً بیانات ارزشمند و روحیه بخش اخیر در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و تحسین فعالیت‌ها و تحرکات جهادی؛ به استحضار می رساند:

ما نیز به عنوان جمعی از گروه‌های جهادیِ حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ضمن تجدید بیعت با امام انقلابمان، عهد می‌بندیم بیش از پیش در حرکت جهادی خود با جدیت و تلاش گام برداشته و تمام سعی‌مان را به کار گیریم تا در عرصه علم و عمل، از تحصیل و تهذیب و تبلیغ گرفته تا خدمات اجتماعی و یاری رسانی به مستضعفین، خاکریزها را یکی پس از دیگری فتح نموده و در مبارزه با دشمنان، دست برتر را داشته باشیم؛ چرا که معتقدیم بهترین راه مبارزه با دشمنان، خدمت به مردم است.

رسالت عمومی نمودن گفتمان جهادی که حضرتعالی در جلسه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ بر عهده گروه‌های جهادی قرار دادید، تدبیری برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است که پدیده نقش آفرینی مردمی در ایام کرونا و حضور فعال طلاب جهادی در کنار کادر درمان، حرکتی در جهت تحقق همین مهم بوده است.

فلذا ما در راه تحقق این رسالت انقلابی با همه توان پای کار ایستاده‌ایم و از حضرتعالی نیز در ادامه این مسیر طلب هدایتگری و راهنمایی داریم.

عقیده راسخ ما بر این است که در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و در مسیر رسیدن به دولت کریمه حضرت ولی عصر -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- یکی از مؤلفه‌های جدی حوزه انقلابی، حاکم بودن روحیه جهادی و حرکت مجاهدانه در سطح طلاب عزیز و مدیران حوزه های علمیه است.

در پایان امیدواریم سربازان جهادی خود را از دعای خیر و راهنمایی‌های ارزنده‌تان محروم نسازید؛ إن شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از گروه‌های جهادی – تبلیغی حوزه های علمیه

شوال المکرم ۱۴۴۲

 

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه کوچک حوزه
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
چه کار خوبی
0
0