۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۰۵۳۰

نوید پیروزی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به فلسطینیان مبارز

نوید پیروزی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به فلسطینیان مبارز
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی در کنفرانس «حمایت از مظلومان فلسطین» به مردم و گروه های مبارز فلسطینی نوید پیروزی داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس «حمایت از مظلومان فلسطین» با اهتمام دفتر نمایندگی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در قم و با شرکت علما، روحانیون، اعضای مجلس و تعداد زیادی از طلاب اردو زبان و با مراعات پروتکل های بهداشتی، غروب روز گذشته در دفتر نمایندگی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در قم، خیابان راه آهن، خیابان بوعلی سینا، پلاک 143، برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز سپس مهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان و دیگر اندیشمندان اردو زبان سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با تحلیل از سیاست های ظالمانه و تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی و موفقیت های جبهه مقاومت، با ملت مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرد و به گروه مقاومت نوید پیروزی داد.

حجت الاسلام احمد حسین حسینی از روحانیون برجسته پاکستان نیز در سخنان خود با اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و گروه مقاومت، مسئله فلسطین را مسئله آبرو و غیرت جهان اسلام دانست.

سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام عادل مهدوی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه قم ایران گفت: خواهران و برادران فلسطین احساس تنهایی نکنند ما شیعیان پاکستان و اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنار شما ایستاده ایم.

حجج اسلام جناب نظیراحمد بهشتی نماینده بنیاد المصطفی سنده پاکستان، شیخ تقی مطهری نماینده مجمع علمای کچوری بلتستان پاکستان، مصطفی علی فخری، نذر حافی صاحب تحلیلگر معروف پاکستان، بزبان های مختلف از جمله، سندی بلتی و عربی در خصوص فلسطین اظهار نظر کردند و موفقیت را ازآن گروه مقاومت دانستند.

این مراسم با دعای ظهور امام زمان(عج) و موفقیت گروه های مقاومت و آزادی فلسطین پایان یافت./988/

نوید پیروزی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به فلسطینیان مبارز

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
جنگ کنونی در سرزمین های اشغالی، پاسخی است به محاسبه راهبردی صهیونیست ها که تصور می کردند نبرد را به شکل عملیات اطلاعاتی پی در پی به داخل ایران کشانده اند و مقاومت گرفتار حصار بازدارندگی شراکتی آنها و امریکا شده است.
0
0