۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۵۵۰

شروع پخش آزمایشی تلویزیون اینترنتی پاسخ

شروع پخش آزمایشی تلویزیون اینترنتی پاسخ
با آغاز سال جدید معنوی و هلول ماه شوال، تلویزیون اینترنتی پاسخ راه اندازی و پخش آزمایشی آن با اینترنت رایگان برای مخاطبان شروع شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این شبکه تلویزیون اینترنتی با هدف ارائه پاسخ های چند رسانه ای و روزآمد به شبهات در بستر رسانه و فضای مجازی و با همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه راه اندازی شده است.

تلویزیون اینترنتی پاسخ، یکی از چندین طرح رسانه ای مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات است که با هدف روزآمد سازی فرایند پاسخ به شبهات و ارائه آن در بسترهای نوین اجرا شده است.

در حال حاضر نیز تلویزیون اینترنتی پاسخ، هر هفته چهارشنبه ها ساعت 17 به بحث و گفتگو و ارائه پاسخ به شبهات روز می پردازد. به گفته مسئولین این مرکز تا عید سعید غدیر خم امسال، پخش برنامه ها به چهار روز در هفته خواهد رسید که شامل برنامه های زنده، تولیدی و تأمینی خواهد بود.

همچنین علاقه مندان به مباحث مرتبط با پاسخگویی به شبهات دینی می توانند نشست ها و مدارس شبهه پژوهی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات را به صورت زنده از این شبکه مشاهده نمایند.

به اطلاع میرساند 29 و 30 اردیبهشت ماه نیز، مدرسه شبهه پژوهی معرفت شناسی با سخنرانی و تدریس اساتید برجسته حوزه های علمیه، حجج اسلام آقایان حسین زاده، مصباح، شریفی، عبداللهی و همچنین اساتید محترم دانشگاه آقایان دکتر عارفی و دکتر عبدی به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش خواهد شد.
تلویزیون اینترنتی پاسخ از طریق آدرس pasokh.tv با اینترنت رایگان قابل مشاهده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حاج مجید
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
تلویزیون اینترنتی پاسخراه اندازیش اقدامی در خور بود. آیا رسا هم در این کا خیر سهیم بوده؟
0
0