۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۵۵۲
امام جمعه نورآباد:

روحانیت در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رسالت سنگینی بر دوش دارد

روحانیت در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رسالت سنگینی بر دوش دارد
لرستان- حجت الاسلام خانی به اهمیت حضور مردم برای بصیرت افزایی بین مردم اشاره کرد و گفت: روحانیت در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رسالت سنگینی بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در جمع روحانیت شهرستان دلفان با موضوع موضوع تبیین گفتمان مقاومت اسلامی و موضع گفتمان سازی حضورحداکثری و مشارکت مردمی در انتخابات، گفت: برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی باید بصیرت افزایی شود.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در جامعه و روشنگری خاطرنشان کرد: امروز روحانیت همچون دیگر صحنه های انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی آگاهی بخشی بین مردم، روشنگری و تبیین شاخصه های فرد اصح، بیان دستاوردهای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و نقش این حضور در خنثی سازی توطئه های دشمنان و جلوگیری از نفوذ دشمن را ضروری خواند.

حجت الاسلام خانی با اشاره به فضای حاکم بر جهان و منطقه اظهارداشت: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در کنار اینکه مسؤولان باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم سازند، باید هدایت صحیح و بصرت افزایی صورت گیرد.

کابوس دشمن در انتخابات امن، سالم، باشکوه و قوی است

امام جمعه نورآباد کابوس دشمن را در انتخابات امن، سالم، باشکوه و قوی عنوان کرد و گفت: امروز رسانه، روحانیت و صاحبان تحلیل و تریبون در زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی رسالت سنگینی بر دوش دارند.

امام جمعه نورآباد بیان کرد: روحانیت باید با حضور در جامعه بین مردم اقتدار نظام، صیانت از مردم سالاری دینی، امنیت ملی، حفاظت از سرمایه اجتماعی و گردش نخبگان علمی در راستای مشارکت حداکثری را تبیین نمایند./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
من‌تا بحال تو این سایت رسا ندیدم روحانیا چیز مثبتی نقل قول کنن همش منفی یجوری انگار نفسشون نسبت به منفی دیدن دنیا خنک می شه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
دولت آینده چگونه می‌تواند از تله اقتصادی ۵۰ساله خارج شود؟
1
0