۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۸۰۵۶۳

امضاء تفاهم‌نامه همکاری معاونت تبلیغ حوزه و خبرگزاری رسا

امضاء تفاهم‌نامه همکاری معاونت تبلیغ حوزه و خبرگزاری رسا
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و خبرگزاری رسا با حضور حجج اسلام والمسلمین ملانوری و محققی امضا شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تفاهم نامه همکاری میان خبرگزاری رسا و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور، با حضور حجج اسلام والمسلمین ملانوری و محققی امضا شد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران بخش های مختلف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور و مدیران خبرگزاری رسا امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه در جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملا نوری ضمن تاکید بر رعایت هنجارهای حوزه های علمیه، از فعالیت حرفه ای خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار و دستاوردهای علمی، تبلیغی و پژوهشی حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

وی امضای این تفاهم نامه را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه فصل جدیدی در گسترش همکاری های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و خبرگزاری رسا گشوده شود.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری معاونت تبلیغ حوزه و خبرگزاری رسا

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محققی ضمن تجلیل از خدمات انقلابی و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین ملانوری و همکاران ایشان در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خصوصا در عرصه مبارزه با فرقه های انحرافی و حضور در فضای مجازی، بر لزوم تولید علوم بلاغی و توسعه فقه ارتباطات توسط مراکز حوزوی و فقه پژوهان تاکید و گزارشی از طرح تحول و فعالیت های خبرگزاری رسا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری میان مسؤولان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و خبرگزاری رسا امضا شد.

گزارش تصویری 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
مفاد تفاهم نامه؟
0
0