۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۵۷۲

۳ سخنران مطرح کشور دعوت از لاریجانی برای حضور در انتخابات را تکذیب کردند

۳ سخنران مطرح کشور دعوت از لاریجانی برای حضور در انتخابات را تکذیب کردند
حجج اسلام والمسلمین عالی، ماندگاری و برادران در نامه ای حمایت خود از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات 1400 را تکذیب کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجج اسلام والمسلمین مسعود عالی، محمدمهدی ماندگاری و محمدرضا برادران با انتشار نامه ای حمایت خود را از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری تکذیب کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانبان مسعود عالی، محمدمهدی ماندگاری و محمدرضا برادران اعلام می داریم از انتشار بیانیه ای که منتسب به جمعی از اساتید حوزه علمیه مبنی بر دعوت از آقای علی لاریجانی در انتخابات 1400 صورت گرفته بی خبر بوده و آن را تکذیب می کنیم. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

گفتنی است، براساس اعلام برخی از رسانه ها و کانال های خبری حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور نیز در بیانیه ای حمایت از علی لاریجانی در انتخابات 1400 را تکذیب کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
دختر "مصطفی تاجزاده" در کانادا که نام شناسنامه ای اش "عارفه تاجزاد" است نام خود را در آنجا به "آرتا تاج" تغییر داده است.
2
0
ناشناس
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
سندی هم برای این حرف وجود داره ؟
ناشناس
Austria
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
قالیبافی ها خیلی از نیامدن محبوبشان ناراحت هستند، حالا تیکه پراکنی و کنایه زدن های اشخاص رسانه ای دور وبر این دو نفر، به ملاعام کشیده است.
0
0