۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۶۵۶
یادداشت؛

جنگ زرگری برای تخریب نامزدهای جبهه انقلاب

جنگ زرگری برای تخریب نامزدهای جبهه انقلاب
قطع به یقین نامزدهای جبهه انقلاب هیچ تضاد و تعارض گفتمانی با یکدیگر ندارند و در صورت تایید صلاحیت، اجازه تَکرار آنچه در انتخابات ۹۲ و ۹۶ روی داد را نیز نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شب گذشته در یکی از کلاب های نرم افزار کلاب هاوس اتاق ایجاد شد که با نام سعید جلیلی شروع میشد اتاقی به نام سعید جلیلی در قامت رئیس جمهور یا در حد کاندیدای پوششی.

این اتاق که توسط سید علیرضا مستوفی و دوستان اصلاح طلبش مدیریت می‌شد، تمام تلاش خود را کرد تا بگوید باید آقای دکتر جلیلی و آیت الله رئیسی تا آخر در ذهن بمانند و با یکدیگر رقابت کنند انتخابات حالت دو قطبی نداشته باشد بلکه یک انتخابات چند قطبی شکل بگیرد و حداقل ۳ سه تا چهار قطب آن در بدنه اصولگرایی تشکیل شود.

بدون شک هدف اول این اتاق ایجاد دو دستگی یا چند دستگی در جبهه انقلاب و جریانات اصولگرایی است.

نکته جالب و قابل توجهی که در این اتاق گفتگو رویداد این بود که عده ای اصلاح‌طلب که در نهایت نیز اعتراف کردند نه طرفدار آقای جلیلی هستند و نه از حامیان آیت الله رئیسی، به اسم دفاع و طرفداری از این دو شخصیت آن یکی دیگر را تخریب می کردند.

به طور مثال آقای مصطفی جلالی در دفاع از آقای جلیلی به تخریب آیت الله رئیسی اقدام نمود و مطالبه نادرستی را به ایشان نسبت می‌داد و مشی او را مخالف و مقابل مشی آقای جلیلی معرفی می‌کرد هرچند ای کاش از آقای جلیلی نیز دفاع نمی‌کرد زیرا روش دفاع نیز به گونه‌ای روشن، تخریب یا ذم در سایه مدح بود.

بعد از او فرید مدرسی می آمد و به اسم دفاع از آیت الله رئیسی هرچه می توانست علیه آقای جلیلی مطرح می نمود و با شعار انصاف هرچه اتهام غیرمنصفانه علیه آقای جلیلی به ذهنش میرسید، منتشر می‌کرد.

جالب آنکه هر دو بزرگوار که نگران چهره اصلاح‌طلبی خود بودند در پایان یادآوری می کردند که اصلاح طلب هستند و از حامیان آقای جلیلی و رئیسی نمی باشند.

در حقیقت جریان مشکوک سیاسی نشسته بر رسانه‌های کشور و تریبون‌های رسانه‌ای برای آنکه بتوانند عملیات تخریب علیه نامزدهای اصلی جبهه انقلاب را انجام دهند تبعات آن را نیز متوجه پایگاه اصلاح‌طلبی خود نکنند، به نام حمایت اجمالی و نه قطعی از یک کاندیدای جبهه انقلاب، هم کاندیدای دیگر جبهه انقلاب را محکوم و تخریب می کنند و هم با این کار چهره حامیان این کاندیدای به ظاهر مورد حمایت را مخدوش می سازند. به علاوه آتش بیار معرکه جدال بین نیروهای انقلابی می‌شوند.

جالب‌تر آنکه جناب آقای فرید مدرسی یک شب پیش از آن اتاق را باز کرده و خودشان مدیریت می کردند که نامش با تخریب شروع میشد و در آن ادعا می کردند رسانه های انقلاب دست به تخریب نامزد اصلاحات آقای جهانگیری یا آقای لاریجانی می زنند و طومارها در مذمت تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری خواندند آنگاه ۲۴ ساعت بعد عملیات تخریب آیت الله رئیسی و دکتر سعید جلیلی را به این شیوه منافقانه و در یک جنگ زرگری کلید زدند.

منصفانه سوال می پرسم اگر نام این کار جنگ روانی بر پایه نفاق نیست پس چیست؟

بدون شک آنچه دیشب در این بستر جدید شبکه‌های اجتماعی روی داد، سرآغاز عملیات فریب روزهای بعد در سطح رسانه های رسمی و غیر رسمی کشور است و نیازمند هوشمندی جبهه انقلاب، نامزد های آن و حامیان ایشان است تا صف خود را از از تخریب کننده های آلوده به نفاق جدا کنند.

قطع به یقین نامزدهای جبهه انقلاب هیچ تضاد و تعارض گفتمانی با یکدیگر ندارند و در صورت تایید صلاحیت، اجازه تَکرار آنچه در انتخابات ۹۲ و ۹۶ روی داد را نیز نمی‌دهند./998/

محمد حسین پیشاهنگ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
دلت را صاف کن جانم نمیری ___نگردی زیر پاها چون خمیری __ چه هر گز دوست ندارم بینمت زیر ___بکوش با خُلق نیکو خود شوی پیر __در آنصورت عزیز خَلق گردی __چنین باش پس عزیزم گرتو مردی __ز گفتار چرند حاصل چه بودت ؟___جز آن که بشنوی نا خوش چه سودت ؟ ___همه گویند تعادل دادی از دست __بدور از جان نمودی خویش را پست __بگفتار نکو خود کن تو شیرین __بشو همواره با خلق یار دیرین ___
1
1
محمد مهدی اسلامیِ ِ
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
با سلام و احترام بر سر وران عزیزم در وب سایت وزین و محبوبم رسا نیوز ، خیلی شرمنده ام از این که در ارسال سروده ی بالا نام خود را ذکر نکرده ام ، سببش فقط فراموشی بوده است که ندرتاََ برایم روی میدهد ، لذا از این بابت پوزش می طلبم . ان شا ءالله همواره تندرست و سر افراز و موفق باشید ، با عرض ارادت و ادب ، محمد مهدی اسلامی .
omid
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
جالب بود
خدا پرست
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آقای اسلامی خوش ذوق و اشعار زیبایی می سرایی.
درود بر تو ای رادمرد مسلمان
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
فکر نمیکردم اینقدر عیان به شعور مخاطب و اصولگرایان توهین کنند. ان هذا شیء عجیب
2
0
محمد مهدی اسلامیِ ِ
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
با سلام و احترام بر آقا سامان ___همان مردی که باشد پاکدامان ___تعبیرک لَعِندَ بعض منا جمیل __لان بعضَنا نکون عقیل__ان هذا شیئ عجیب ___نُحسَبُ بعض منا النجیب . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
جناب آقای احمدی نژاد جان ، با سلام و احترام ، عرض می کنم که جنابعالی حتماََ شنیده ایدکه یک بنده ی خدا را به ده راه نمیدادند ، می پرسید خانه ی کدخدا کجا است؟ اکنون خود جنابعالی در ممستان لولو آبادتان سکونت دارید و هنوز نزدیک دهی هم که راهتان نخواهند داد نرسیده اید با وجود این در اندیشه ی پرسش از خانه ی کدخدا هستید. مگر خودتان باور ندارید که : لولو ممه نی آپاردی ___قالسایدی ده تا پاردی ___ سرعتلن قاپاردی ___بیر آز چورگ یاپاردی __ممنی دیشه چکردی __به تو هم میگفت نگردی ___ نه با گروه و نه فردی __ درمان نگردد دردی ___
1
0
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
مطمئنا این دوره از انتخابات معاندین و اصلاحات مرزهای اخلاقی زیادی را خواهند شکست و با این همه باز هم شکست خواهند خورد.
2
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
با سلام و احترام بر جناب آقا Omid از بابت ابراز محبتتان تشکر می کنم . امید وارم همیشه شاد باشید __ همینطوری که هستید راد باشید ،
ان شا ءالله موفق و سر بلند باشید . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
باسلام و احترام بر برادر بزرگوارو دوست عزیزم جناب آقای خدا پرست پر مهر و با صفا از بابت محبتی که به این بنده ی حقیر مبذول داشته اید تشکر می کنم و به دوستی با جنابعالی سرور ارجمند و برادرم خوبم می بالم ، خدای مهربان یار و دستگیرتان باشد و عمر طولانی و پربرکت و سعادت هر دوجهان را به حضرتعالی عطاءکند .
محبت چو کردید بر این بینوا __خدایت کند شخص حاجت روا __ با عرض ارادت و ادب ، محمد مهدی اسلامی .
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
بدنبال سروده ی قبلی اجازه میخواهم به آقای احمدی نژاد این پیام را نیز بدهم بعنوان یاد آوری شاید مفید افتد . بامدّعیان گوئید کمتر بکنند زاری ___ابلیس و خبیثان را دیگر نکنند یاری ___در کسب ادب کوشند ،__تا شهد و شکر نوشند __ از بی ادبان جانا لقمان حکیم آموخت ___نیکو ادب و لب را از گفتن بدها دوخت___اما بد بیچاره ، در آتش بدها سوخت __ آن آتش سوزان را با دست خودش افروخت _
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
بلی خوب اگر دکتر در انتخابات شرکت نکنند اصلاََ دنیا خراب خواهد شد !! این است که مردم هی میگویند :: دکتر کجائی دکتر ؟! ___ بیا تا نمیرد اُشتر__ گر تو نباشی ممه __مرده است برای همه __ دنیا را تمام لولو می گیرد __ کلثوم ننه از غصه می میر د ___ مرغ همسایه تخم نمیکند __ کسی زمین را شخم نمیکند ___ بیچاره مردم در بمانند ؟ ___ دوست داری تو بی سر بمانند ؟ ___ پس چگونه آواز بخوانند ؟ بی اردک و غاز بخوانند ؟ بی ممه جان ناز بخوانند ؟ آنهم بدون ساز بخوانند ؟ لولو هم بی تو نمی ماند __ممه نیز این را خوب میداند ___پس بیا دکتر بجان همه ___بیشتر از همه بجان ممه __ بیا تا که هیچکس نمیرد __ لو لو ممه ای را نگیرد __ لو لو ممه ای را نگِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیر د .
0
0
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
درود ، من دیشب تو این اتاق بودم اصلا این چیزهایی که شما میگید نبود در مورد برجام و شب 14 مذاکرات وین بود
مدیر پایگاه کاربر گرامی خبر برای اردیبهشت ماه می باشد
0
1