۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۸۰۶۶۹
حجت الاسلام قلی پور:

عبور از مشکلات کشور نیازمند دولت انقلابی و جهادی است

عبور از مشکلات کشور نیازمند دولت انقلابی و جهادی است
مازندران - امام جمعه بابلسر با بیان این که کشور را نمی توان با وعده و شعار اداره کرد، گفت: کشور برای رسیدن به اهداف پیش روی خود نیازمند دولتی انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم در کشور بر ضرورت تقویت وحدت میان نیروهای انقلابی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز وقت آن رسیده همه جریان های انقلابی که دل در گرو انقلاب، نظام و رهبری دارند برای حمایت از این جریان با قدرت به میدان بیایند، افزود: سکوت کردن و گوشه نشینی در این شرایط تنها موجب تقویت جریان رقیب خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز کشور علیرغم همه ظرفیت های بالقوه ای که دارد در یک شرایط نامناسب اقتصادی به سر می برد، خاطرنشان کرد: عاملان وضع موجود با حاشیه ای پردازی تلاش می کنند افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که سیاست های غلط دولت فعلی، اقتصاد کشور را به ورطه نابودی کشانده است، تصریح کرد: برای برون رفت از چنین وضعیتی نیاز به یک دولت انقلابی، عدالتخواه و با پشتوانه عظیم مردمی داریم تا بتوانند وضع موجود را سامان دهد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه برخی جریان ها با جریان سازی به دنبال تکرار وضع وضع موجود هستند، خاطرنشان کرد: امروز حمایت از جریان انقلابی یک تکلیف و وظیفه مهمی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور را نمی توان با وعده و شعار اداره کرد، بیان داشت: کشور برای رسیدن به اهداف پیش روی خود نیازمند دولتی انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که متأسفانه جریان حاکم در هشت سال گذشته نسبت به توانمندی های داخلی کاملاً بی توجه بوده است، تصریح کرد: علیرغم بدعهدی و فریبکاری متعدد کشورهای غربی، اما همچنان این دولت در روزهای پایانی عمر خود در حال مذاکره با این کشورها است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که راه عبور از مشکلات مذاکره و التماس به غرب نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه وادادگی و رویکرد انفعالی دولت فعلی موجب سوء استفاده و گستاخی بیشتر طرف های غربی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روی کار آمدن دولتی انقلاب، عدالتخواه، فساد ستیز با پشتوانه عظیم مردمی می تواند عزت و اقتدار ملت ایران را در بعد منطقه ای و بین المللی تقویت کند، تصریح کرد: دولت انقلابی به طور حتم کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت سوق خواهد داد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که وضع موجود نتیجه سال ها مذاکره بی حاصل با غربی ها است، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا در طول تاریخ همواره به دنبال منافع نامشروع خود در کشورمان بودند و امروز نیز در مذاکرات همین رویکرد و هدف را دنبال می کنند./950/

ارسال نظرات