۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۶۷۳
دبیرخانه‌ کمیته‌ مرکزی جنبش فتح الانتفاضه:

سخنان امام خامنه ای اهداف و آرزوهای شرافتمندان امت اسلامی است

سخنان امام خامنه ای اهداف و آرزوهای شرافتمندان امت اسلامی است
دبیرخانه‌ کمیته‌ مرکزی جنبش فتح الانتفاضه با ارسال نامه‌ ای از رھبرمعظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: سخنان امام خامنه ای اھداف و آرزوهای شرافتمندان امت اسلامی است. 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دبیرخانه‌ کمیته‌ مرکزی جنبش فتح الانتفاضه با ارسال نامہ ای از رھبرمعظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله

رهبر انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

کمیته مرکزی جنبش فتح الانتفاضه همانند همه‌ی نیروهای مقاومت در امت اسلامی و آحاد ملت مبارز فلسطین، با اهمیت ویژه‌ای به سخنرانی مهم‌تان در روز جهانی قدس گوش سپردند.

فحوای این سخنرانی تداعی کننده آرزوها، چشم اندازها و اهداف ملت مبارز ما و همه آزادگان و شرافتمندان امت اسلامی بوده است.

مبارزات و مجاهدت‌های مردم فلسطین برای آزادسازی قدس شریف و سراسر فلسطین، در این سخنرانی مورد حمایت، پشتیبانی و تایید شما قرار گرفت. شما طی این سخنرانی پیام واضح و عمیقی به تمام نیروهای استکبار، شرارت و طغیان در جهان ارسال کردید که قدس با جایگاه معنوی و نمادینی که از آن خود دارد، در عقل و دل و جان همه مجاهدان در جهان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

در زمانی که ملت ما و جهان شاهد تبلیغات گسترده و گمراه کننده‌ای است که وصف آگاهانه و حقیقی رژیم صهیونیستی را لاپوشانی و پنهان میکند، سخنرانی شما باعث از بین بردن ابهامات و تأکید دوباره بر آن شد که این رژیم یک دولت نیست، بلکه یک اردوگاه تروریستی می باشد.

وظیفه‌ی مشخصی که این اردوگاه بر آن تاسیس گردیده، ممانعت از برپایی اتحاد و گردهمایی اسلامی-عربی است تا کشورهای اسلامی و عربی را به کشورهایی از هم گسیخته و ضعیف تبدیل کند.

این تشخیص دقیق را با همه‌ی ابعاد فکری و سیاسی‌اش، میتوان راهنمای مناسبی برای همه‌ی مجاهدان و مبارزان امت اسلامی برشمرد؛ که از جنجال آفرینی با مفاهیم غلط پیرامون رژیم صهیونیستی به دور می‌باشد؛ مفاهیمی که نهایتاً منجر به ارائه‌ی امتیاز، دوستی، به رسمیت شناختن، آشتی کردن و اجازه دادن جهت گسترش در سراسر میهن عربی خواهند شد.

بیانات مهم حضرتعالی در روز جهانی قدس که توسط آیت الله العظمی امام خمینی (ره) انتخاب و نامگذاری شده است، تأکیدی بر آن بود که قدس و فلسطین در اندیشه انقلاب و جمهوری اسلامی همواره حضور دارد؛ و بهترین حامی و پشتیبان مبارزه و مقاومت ملت فلسطین در این مرحله می باشد.

چنانکه، صهیونیست‌ها هزاران شهرک‌نشین اشغالگر را برای یورش به مسجد الاقصی نه تنها برای هتک حرمت به این مکان بلکه برای تسلط برآن- گردهم می آورند؛ ملت فلسطین سینه خود را برای ایستادن در مقابل تجاوزات شهرک نشینان اشغالگر علیه نمازگزاران و نگهبانان قدس شریف سپر کرده و با گوشت و خون خود مقاومت می‌کنند.

مواضع مهمی که باعث بپاخواستن ملت‌های مسلمان در سراسر جهان می شود، در مرحله کنونی از اهمیت بالایی برخودار می باشند؛ زیرا نیروهای استکبار، شرارت و طغیان همراه با برخی از حکام عرب که پیروان استعمارگران هستند، با امضای توافقات تسلیم و سازش که آن را توافقات ابراهیمی می نامند، برای تبلیغ و ترویج آن بسیار تلاش میکنند؛ و صد البته که حضرت ابراهیم علیه السلام از آن ها و عملکردشان بیزار است.

جناب رهبر!

موضع گیری های شما بیانگر جایگاه مرکزی محور مقاومت در امت اسلام و استواری و رسوخ این جایگاه با تمام مؤلفه‌های اقتدار آن است. این محور امروز در مقابل محور شرارت، طغیان و استکبار ایستاده است؛ رهبر عزیز، ما همواره پایبند به این محور خواهیم بود و مبارزه باشکوه خود را با توکل به خداوند عز و جل و با تکیه بر محور مقاومت که جمهوری اسلامی ایران در راس آن قرار دارد، ادامه خواهیم داد.

این مناسبت را غنیمت می‌شماریم تا از شما تقدیر و تشکر کرده و به شما درود بفرستیم؛ و دعا کنیم که خداوند متعال به عمر پربرکت شما بیفزاید.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته    

دبیرخانه‌ی کمیته‌ی مرکزی جنبش فتح الانتفاضه

زیاد الصغیر / ابو حازم          

۱۰-۵-۲۰۲۱              

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ 

/۹۸۸/

ارسال نظرات