۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۸۰۶۸۳
حجت الاسلام لائبنی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت قاطع از جریان انقلابی در انتخابات

ضرورت حمایت قاطع از جریان انقلابی در انتخابات
مازندران - امام جمعه نکا، حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل تقویت اقتدار ملی ایران اسلامی دانست و گفت: حمایت قاطع ار جریان انقلابی در انتخابات پیش روی ضروری است.

حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی، این حضور را عاملی در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که انتخابات مظهر تجلی حضور ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور برای آینده است، افزود: در همین راستا حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح برای چهار سال آینده کشور به طور حتم آثار و برکات بسیاری برای جامعه در پی خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی را یکی از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: جریان های رسانه ای دشمن از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات آتی، تلاش های گسترده ای را آغاز کردند که این مسأله هوشیاری بیشتر مردم را می طلبد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمن با دروغ پراکنی و نسبت دادن مسائل غیر واقعی به مجریان و برگزار کنندگان این انتخابات تلاش می کنند نگاه مردم را نسبت به انتخابات پیش روی تغییر دهند، بیان داشت: هدف اصلی دشمن بی رونق کردن انتخابات و کاهش مشارکت مردم در این آزمون بزرگ است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که خلق حماسه مردم در انتخابات خرداد ماه، بسیاری از توطئه ها و دشمنی ها علیه نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: این روزها همه نگاه ها به انتخابات پیش روی کشورمان است و به همین دلیل هر چه سطح مشارکت مردم در این آزمون مهم بالاتر باشد، اقتدار ایران اسلامی در داخل و خارج دو چندان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به برخی اظهار نظرهای نسنجیده و غلط از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: کسانی که وارد میدان رقابت انتخاباتی می شوند به جای حاشیه پردازی و دادن وعده های بی پشتوانه تلاش کنند برنامه های مدون و دقیق تری به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت ایران به افرادی که تنها وعده و شعار می دهند اعتماد نخواهند کرد، بیان داشت: مردم کشورمان در انتخابات پیش روی فردی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب خواهند کرد که دارای تفکر و روحیه جهادی، مدافع حقوق محرومان، ضد اشرافی گری و فساد و دارای برنامه عملیاتی باشد.

امام جمعه نکا با تأکید براین که دوران وعده و شعار به سر آمده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در طول سال های اخیر تنها با وعده و شعار مشکلات بسیاری را برای مردم و کشور ایجاد کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم فردی را انتخاب خواهند کرد که به ظرفیت و توانمندی داخلی اعتماد و اطمینان داشته باشد، بیان داشت: دل بستن به بیرون از مرزها و تسلیم شدن در برابر خواسته های نامشروع غربی ها در تضاد جدی با روحیه و تفکر انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به این که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول 42 سال اخیر است، تصریح کرد: دولت آینده باید از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف مدیریتی استفاده کند تا شاهد تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باشیم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
دلت را صاف کن جانم نمیری ___نگردی زیر پاها چون خمیری __ چه هر گز دوست ندارم بینمت زیر ___بکوش با خُلق نیکو خود شوی پیر __در آنصورت عزیز خَلق گردی __چنین باش پس عزیزم گرتو مردی __ز گفتار چرند حاصل چه بودت ؟___جز آن که بشنوی نا خوش چه سودت ؟ ___همه گویند تعادل دادی از دست __بدور از جان نمودی خویش را پست __بگفتار نکو خود کن تو شیرین __بشو همواره با خلق یار دیرین ___
0
0