۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۸۰۷۶۵
معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها:

اجازه نمی دهیم امنیت کشور و آرامش مردم به هم بخورد

اجازه نمی دهیم امنیت کشور و آرامش مردم به هم بخورد
معاون اول قوه قضائیه گفت: نامزدهای انتخاباتی اخلاق را رعایت و از همه قوانین اسلامی پیروی کنند و در صورتی که برخلاف قانون عمل کنند صراحتا و بدون اغماض برخورد خواهیم‌ کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگ کشورمان است که در سایه خون پاک شهدای والامقام، تلاش مسئولان امنیتی قضایی و انتظامی ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که توفیق خدمت در زیر چتر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نعمتی بزرگ برای ما است، ادامه داد: از این که در استان اردبیل وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولان را می‌بینیم و می‌شنویم بسیار خوشحالیم.

حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای ضمن اشاره به مثل معروف صد حیف که این رفت و صد شکر که آن آمد، افزود: عتباتی در طول مدت فعالیت دو ساله خود تلاش وافری در جهت ایجاد امنیت و آرامش را در استان اردبیل داشت که این توفیقات با همدلی و همکاری بوجود آمد.

وی همچنین با تشکر از پذیرش مسئولیت جناب کثیرلو گفت: در این شرایط پذیرفتن مسئولیت آسان نیست زیرا با پذیرفتن این مسئولیت رسالت خطیر و حساسی بر عهده تک تک مسئولان است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه دو چیز لازمه توفیقات روزافزون است، بیان کرد: مبارزه مستمر و دائم با شیطان دروزن و نفس، دوم بعداز اتکا به خدا همکاری و‌ همدلی از منیات و اصول این مجموعه است.

وی با بیان اینکه امروز تلاش و کوشش و مجاهدت از راهکارهای رسیدن به سعادت‌هاست، گفت: اگر در این زمینه‌ها کوتاهی بکنیم به موفقیت نخواهیم رسید.

حجت الاسلام اژه‌ای با اشاره به ایام انتخابات گفت: ایام انتخابات آنقدر مهم است که دشمن تمام تلاش خود را در گذشته و امروز نیز به کار بسته است تا شرکت و حضور مردم در این حماسه کمرنگ شود، اما به این واقف است که مردم ایران فهیم هستند و مانند هرسال در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: انتخابات ما مانند انتخابات انگلیس و آمریکا نیست و کاندیداها نباید اخلاق اسلامی را در این زمینه از یاد ببرند.

حجت الاسلام اژه‌ای بیان کرد: امیدواریم تمامی نامزدها چه شورا و چه ریاست حمهوری تمامی اخلاقات اسلامی را رعایت کنند، و اگر رعایت نکنند، تکلیف همه اعضا و دستگاهای اجرایی را مضاعف خواهند کرد.

وی گفت: تقاضا می‌کنیم نامزدهای انتخاباتی این اخلاق را رعایت کنند و از همه قوانین اسلامی پیروی کنند و از رفتارهای غیراخلاقی اجتناب کنند ولی اگر رعایت نشود و برخلاف قانون عمل کنند صراحتا و بدون اغماض برخورد خواهیم‌کرد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد امنیت کشور و آرامش مردم به هم بخورد، گفت: متخلفان فکر نکنند چون ایام انتخابات است اجازه تخطی از قانون به آنان داده خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
حالا که قراره آیت ا…رئیسی، رئیس جمهور شوند.که ما و تمامی اعضای خانواده همچون سال ۹۶ دوباره با افتخار به ایشان رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی به معنی واقعی سالم، شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد.
1
0