۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۸۰۸۷۷
سردار قاآنی در پیامی به فرماندهان جهاد اسلامی و حماس:

هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت/ بی تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد

هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت/ بی تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد
سردار قاآنی در پیامی به فرماندهان شاخه‌های نظامی جهاد اسلامی و حماس تاکید کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین با رقم زدن حماسه‌ای عظیم، ضعف و عجز اشغالگران قدس را اثبات کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و محمد ضیف فرمانده گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، مبارزات ملت فلسسطین علیه دشمن صهیونیستی را ستود‎.

سردار قاآنی در پیام خود به محمد ضیف آورده است: عملیات شمشیر قدس نشان داد آنانی که در فرایند فروش فلسطین شرکت داشتند، فقط از جانب خود این کار را انجام داده و از خیانت خود پشیمان خواهند شد.

وی افزود: شما گروه‌های مقاومت فلسطین با پایمردی خود حماسه عظیمی را رقم زده و ضعف دشمن را به اثبات رساندید.

سردار قاآنی ادامه داد: من به شما تاکید می‌کنم بر سر عهدی که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با شما بسته بود هستیم. ما هر چه که فشارها افزوده شود و تحریم‌ها تشدید شود فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.

فرمانده نیروی قدس در ادامه تصریح کرد: این وعده ای است که حاج قاسم سلیمانی به شما داده بود و امروز دشمن هم خوب می داند که فلسطین تنها نبوده بلکه محور مقاومت روز به روز وسیع تر و مستحکم تر می‌ شود.

سردار قاآنی در پیام خود به محمد ضیف تاکید کرد: قدس همچنان قطب نمای محور مقاومت و قبله جهادش باقی خواهد ماند.

وی افزود: ما تا زمان از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی وجب به وجب سرزمین فلسطین از پای نخواهیم نشست.

فرمانده نیروی قدس همچنین در پیام خود به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم تاکید کرد: شما با پایمردی و وحدت صفوف و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه خود ارتش صهیونیستی را زبون و خوار کردید.

وی در ادامه این پیام تاکید کرد: توانمندی شما بسیار بالاتر از آن چیزی است که دشمن تا به امروز به چشم دیده و حتی تصور می‌کند.ما همراه شما هستیم و بر همان عهد شهید حاج قاسم سلیمانی استوار هستیم.

سردار قاآنی تصریح کرد ما با روح و جان خود و با تمام آنچه که خداوند عزوجل از توانمندی و امکانات به ما داده در کنار شما خواهیم بود. ما شک نداریم که وارد مسجد الاقصی شده و باعزت و اقتدار در آن نماز خواهیم خواند.

وی خاطر نشان کرد: هرگز از حمایت و پشتیبانی از شما هر قدر هم که چالشها شدید و خطرات افزایش یابد، دست نخواهیم کشید و این کار را تا زمان زوال رژیم غاصب ادامه خواهیم داد.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس در پایان پیام خود به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس گفت: من دست مجاهدانی را که این فتح مبین را رقم زدند می بوسم.‎

بازتاب پیام سردار قاآنی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی به سرعت به بازتاب این خبر پرداخته و روزنامه یدیعوت احارانوت بخشی هایی از آن را ترجمه کرد و در سایت خود قرار داد.

این روزنامه عبری زبان به نقل از شبکه المیادین نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی به محمد ضیف فرمانده شاخه نظامی حماس ضمن توصیف وی به شهید زنده و از پیشگامان مبارزه و جهاد تاکید کرد من به شما فرمانده شجاع و دلاور و تمام فرماندهان و مبارزین در گروه‌های مقاومت می‌گویم که شما به قدس وعده پیروزی داده و طعم تلخ شکست را به دشمن ظالم چشانده اید.

به نوشته یدیعوت احارانوت، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پیام مشابهی را هم برای اکرم عجوری فرمانده شاخه نظامی جهاد اسلامی ارسال کرده است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
بحمدالله تعالی دلاور رزمندگان فلسطین ضرب شست مردانه ای به دشمن خبیث نشان دادند.
درود و صد سلام بر هر مجاهد __همه خلق جهان بودند شاهد __ چنان دندان دشمن را شکستند __نشان دادند که اهل ضرب شستند __ ره ظلم و ستم مردانه بستند __بدانستند فهیمان چیره دستند __ خداوند یارشان باشد همیشه __کنند نابود دشمن را ز ریشه .
1
0