۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۸۰۸۸۸
حجت الاسلام محققی در دیدار با مدیر حوزه علمیه تهران مطرح کرد؛

ارتقای پایگاه اجتماعی روحانیت به مدد طلاب جهادی / رسالت روحانیت در انتخابات

ارتقای پایگاه اجتماعی روحانیت به مدد طلاب جهادی / رسالت روحانیت در انتخابات
مدیرعامل خبرگزاری رسا رسالت روحانیت در عرصه انتخابات را تبیین دو اصل «تحقق حضور حداکثری مردم» و «شاخصه های رییس جمهور اصیل و دولت کارآمد» عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به حضور جهادی طلاب و روحانیون در مقابله با بلایای طبیعی همانند سیل و زلزله و اخیراً نیز در مقابله با کرونا، گفت: این حضور جهادی موجب ارتقای پایگاه اجتماعی روحانیت شد و حقیقتاً طلاب با این کار برای حوزه و نظام آبروی مضاعف خریدند و با تمام وجود به صحنه آمدند و گوشه هایی از همدردی و همراهی روحانیت با مردم را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسأله انتخابات، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی به عنوان عامل اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و ملی و تضمین کننده تداوم مسیر انقلاب تأکید کرد.

حجت الاسلام محققی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی نشانه عشق و علاقه آنها به ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام و رهبری است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با تأکید بر ضرورت همگرایی جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو به منظور روی کارآمدن دولت انقلابی و کارآمد، رسالت روحانیت را تبیین دو اصل «تحقق حضور حداکثری مردم» و «شاخصه های رییس جمهور اصیل و دولت کارآمد» عنوان کرد.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین به پاسخ گروه های مقاومت اشاره کرد و گفت: رزمندگان و گروه های مقاومت فلسطینی علی رغم قرار داشتن در محاصره شدید با موشک باران سرزمین های اشغالی و مناطق صهیونیست نشین، اقتدار جبهه مقاومت را نشان داده و رعب و وحشت را به جان صهیونیست ها انداختند و همین مسأله ان شاءالله نوید بخش زوال و نابودی این رژیم جعلی و منحوس و اشغالگر را می دهد.

حجت الاسلام محققی در پایان با اشاره به ظرفیت و تاریخچه غنی و کهن حوزه علمیه تهران از آمادگی خبرگزاری رسا برای تقویت تعامل و همکاری با مدیریت حوزه های علمیه تهران خبر داد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران نیز در این جلسه از اقدامات اثربخش خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف تقدیر کرد./841/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱
مرحبا بسیار دقیق و عالی بیان شده
انصافا گروه های مقاومت حال اسرائیلی ها رو گرفتند
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
سلام و درود بر مدیرعامل صبور و مدبر رسا
1
0