۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۹۲۸
یادداشت؛

تحقیر عنکبوت!

تحقیر عنکبوت!
مجاهدانی از جنس ایمان و استقامت با سرمشق گرفتن از گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی این عنکبوت بزرگ و رذل را در خانه تحقیر و لگد مال کرده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رژیم جعلی اسرائیل از زمان تاسیس همیشه از مولفه های قدرت بسیار زیادی برخوردار بوده است. آنها با حمایت روباه پیر، به قبله اول مسلمین وارد شدند و در ادامه با حمایت های ویژه دو ابرقدرت شرق و غرب(شوروی و آمریکا)، قدرتمند تر شدند. کشور جعلی اسرائیل هر چند در ظاهر مساحت بسیار اندکی را داراست، امَّا با حمایت اربابان مستکبرش از همان اول مولفِّه های قدرت ظاهری را دارا بوده است. کشور های«مصر، اردن، سوریه» به رهبری جمال عبد الناصر، در سال 1967 به جنگ مستقیم با اسرائیل پرداختند، و کشورهای عربی دیگر چون «عراق، عربستان سعودی، تونس، سودان، مراکش، الجزایر، لیبی و کویت» با اسرائیل اعلام جنگ کردند، نیروی کمکی برای«مصر، اردن و سوریه» فرستاند و از جهات مختلف ازحمایت کردند. امَّا اسرائیل  6 روزه طومار آنها را در هم پیچید! ناصرو کشورهای حامی اش، شکستند خوردند، زمین دادند و تحقیر شدند!

امروز بعد از نیم قرن از آن واقعه اسرائیل از جهت نظامی بسیار قوی تر شده است. حمایت های مالی، نظامی و سیاسی آمریکا بصورت علنی و غیر مستقیم، به صورت مستمر به اسرائیل می رسیده است. اسرائیل دارای بمب هسته ای است. اتحادیه اروپا، سازمان ملل، سران مرتجع عربی امروز او را به رسمیت می شناسند.

 تارهای عنکبوت از اقتصاد تا سیاست و از تانک های مرکاوا تا گنبد آهنین و ازبودجه های چند صد میلیاردی تا حمایت های دولت های سیاسی و رسانه های مختلف تبلیغاتی، در همه جا تنیده شده است. و فلسطین امروز در نوار باریکی که از همه طرف توسط اسرائیل محاصره شده و قسمت محدودی از کرانه باختری خلاصه می شود. عنکبوت بیش از پیش قوی و قوی تر شده است. همه معادلات قدرت برای زندگی ننگین عنکبوت در خانه مهیاست.

تحقیر عنکبوت!

امَّا مجاهدانی از جنس ایمان و استقامت با سرمشق گرفتن از گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی این عنکبوت بزرگ و رذل را در خانه تحقیر و لگد مال کرده اند! شاید باورش سخت باشد، ارتش چند میلیارد دلاری رژیم کودک کش در خاک خود زمین گیر و خوار شده است! صهیونیست ها این شبها، در پناهگاه های زیر زمینی، چشم به خواب ندارند و یک پا در هوا منتظر آمدن خروش قاسم ها هستند!

اسرائیلی که امروز از جهت نظامی، سیاسی، مالی و بین المللی بیشترین کمک ها را دریافت می کند.حقیر ترین روزگار را سر می کند. جای پای گام های استوار ایمان و استقامت مجاهدان فلسطینی نه تنها بر پرچم این رژیم ننگین بلکه بر صورت نتانیاهو نمودار گشته!

«استقامت»، «جهاد»، «توکل بر خدای تعالی» و «کمک گرفتن از دوستانِ مومنی چون شهید سلیمانی و عماد مغنیه» مقاومت را بسیار قدرتمند تر کرده است. آنها در غزه محصور شده، نقشه له کردن عنکبوت در حیفا، و تل آویو را می کشد.

روزی سپاه فیل سوار ابرهه با تمام قدرت نظامی آنروز، به جنگ با خانه خدا رفت. ولی خدای تعالی اراده کرد آنها را با پرندگان کوچک ابابیل تحقیر و نابود کند. امروز هم عنکبوت خون خوار اسرائیل در تمام معادلات قدرت دست برتر را دارد ولی اراده خدای تعالی بر این قرار گرفته که مجاهدانی از جنس ایمان و اسلام عنکبوت را درخانه با موشک های قاسم تحقیر کنند.

صهیونیست ها از کاخ ها پر زرق برق خود ، فقط سوراخ موش اش را می شناسند! اسرائیل امروز نه آبرویی در پیش ملت های جهان دارد. نه خانه امنی برای پناه بردن. کمک های مالی دوستان مستکبرش کار ساز نیست. گنبد آهنینش سوراخ شده.جنگ نظامی او در تخریب خانه و کشتن زنان و کودکان مظلوم خلاصه شده. مسلمین و آزده گان در اقصی نقاط جهان، شعار آزادی قدس را سر می دهند. دوستان عربی اسرائیل رسواتر از دیروز در مقابل ملت های خود هستند. حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم و تکیه بر مقامت بیش از پیش عیان شده است.

این است روزگار حقیرانه عنکبوت.

امین القلم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جواد. ه
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
اسرائیل روند اضمحلالش آغاز شده
1
0