۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۹۳۱
تولیت مدرسه علمیه کنگاور:

هنوز جبهه‌های دشمنی دشمنان این ملت و نظام پابرجاست

هنوز جبهه‌های دشمنی دشمنان این ملت و نظام پابرجاست
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: باید دانست که هنوز جبهه‌های دشمنی دشمنان این ملت و نظام پابرجاست و تنها شکل و ظاهر آن تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در دیدار با جمعی از نخبگان بسیجی و طلاب شهرستان کنگاور با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: خرمشهر در برهه‌ای از زمان به دست رزمندگان اسلام آزاد شد که ماشین جنگی بعث در نهایت قدرت نظامی خود بود و این فتح برای رزمندگان اسلام به عنوان «فتح الفتوح» نامیده می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: بیش از 50 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ساقط کردن نظام نوپای انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله در کنار صدام بودند و بارزترین نمونه آن را می‌توان کمک‌های تسلیحاتی و ماهواره‌ای آمریکایی‌ها، کمک 500 میلیارد دلاری عربستان به صدام آنهم به صورت بلاعوض به صدام معلون و... عنوان کرد.

این عالم کرمانشاهی ادامه داد: اما این اراده و روحیه جهادی بود که توانست بر هر سلاح و تجهیزات نظامی پیروز شود و خرمشهر را بعدها از ماهها از دست نیروهای بعثی و دشمن آزاد کرد.

آیت الله میریونسی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امسال، بیان داشت: به عینه می‌توان گفت که حضور در انتخابات و همه‌پرسی به نوعی یک مبارزه در برابر دشمنان است با این تفاوت که این مبارزه به صورت فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی انجام می‌گیرد.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور تاکید کرد: بنابراین باید دانست که هنوز جبهه‌های دشمنی دشمنان این ملت و نظام پابرجاست و تنها شکل و ظاهر آن تغییر کرده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان داشت: انتخابات پیش‌روی نیز رسما یک جبهه فرهنگی و سیاسی در برابر دشمنان است، دشمنانی که با معاندان هشت سال جنگ تحمیلی بسیار متفاوت‌تر هستند و شکل تهاجمی آنها نیز بسیار پیچیده‌تر از قبل شده است.

آیت الله میریونسی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های نیروی بسیج در تمامی عرصه‌ها، تاکید کرد: بعد از گذشت بیش از 4 دهه همواره شاهد حضور خودجوش بسیج و بسیجی در عرصه‌های ملی و سازندگی هستیم و به جرات می‌توان گفت که بسیج بزرگترین نیروی مخلص و انقلابی در راه اعتلای آرمان‌های این نظام است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: نقش بسیجیان، طلاب و دیگر فعالان دینی و فرهنگی در انتخابات پیش‌رو بسیار استراتژیک است، بسیج باید روحیه انقلابی و سیاسی ملت را تقویت کند تا مردم در برابر تبلیغات مسموم دشمنان مصونیت داشته باشند و شاهد برگزاری یک انتخابات تاریخی و پرشور باشیم./1400/

ارسال نظرات