۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۸۰۹۶۵
بسته انتخاباتی رسا؛

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!
در این بسته، اخباری شامل فعال شدن رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی، کنایه به بغض جهانگیری و برخی خط و ربط های کاندیداها تقدیم خوانندگان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقیمانده است و شاهد افزایش تب و تاب اخبار انتخاباتی و حرارت روزافزون تنور انتخابات هستیم.

اخبار رسانه های داخلی و خارجی سمت و سوی انتخاباتی به خود گرفته است و البته در این میان برخی رسانه های معاند نیز علاوه بر دعوت به قهر با انتخابات، تخریب علیه کاندیداهای جریان انقلاب را آغاز کرده اند و در این فضای غبارآلود، همه باید بصیرت خود را در برابر اخبار جهت دار معاندان افزایش دهند.

در این بسته انتخاباتی، اخباری شامل فعال شدن رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی، کنایه به بغض جهانگیری، حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از آقای رئیسی و برخی خط و ربط های نامزدهای انتخاباتی را تقدیم خوانندگان محترم می کنیم.

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی

رسانه هایی که کارویژه آنان تحقیر و توهین به مردم ایران و اختلاف افکنی میان مردم و مأیوس سازی اقشار مختلف جامعه است و همیشه پای ثابت حمایت از تحریم و کشتار مردم ایران بوده اند، در هفته ها و روزهای اخیر آتش توپخانه خود را علیه آیت الله رئیسی نشانه رفته اند.

رسانه های مذکور، حمایت از قاتلان حاج قاسم- فرمانده دلاور ایرانی در نبرد با تروریسم- را نیز در کارنامه خود ثبت کرده اند.

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

در همین رابطه «صدای آمریکا»- تریبون دولت تروریست آمریکا و حامی تحریم مردم ایران و مدافع تحریم داروی بیماران خاص و از جمله کودکان بیمار ایرانی- در گزارشی با عنوان «برخی نهادهای زیرنظر قوه قضائیه، خبرنگاران را برای انتقاد احتمالی از ابراهیم رئیسی تهدید کرده‌اند»  نوشت:«در حالی هنوز لیست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نشده، برخی منابع از اعمال فشار نزدیکان ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه برای ممانعت از انتشار مطالب انتقادی علیه او در رسانه‌های داخل ایران خبر می‌دهند».

صدای آمریکا در ادامه نوشت:«برخی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تائید کردند که با آنها از قوه قضائیه تماس گرفته شده است. ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه است و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است».

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

همچنین سایت «ایران اینترنشنال» که همزمان به ملکه انگلیس و بن سلمان و خاندان آل سعود سرویس می دهد و حامی درجه یک گروهک تروریستی منافقین است، در گزارشی نوشت:«تعدادی از روزنامه‌نگاران تهدید به برخورد در صورت انتقاد از ابراهیم رئیسی و همچنین احضار به دادسرای فرهنگ و رسانه را تایید کردند.در روزهای گذشته گزارش‌هایی درباره تهدید تعدادی از روزنامه‌نگاران از طرف مقام‌های قضایی و نظامی همچنین احضار برخی از آنان منتشر شده بود».

بی بی سی فارسی- رسانه ملکه انگلیس- نیز در مطلبی نوشت:«مهدی محمودیان در توییتر نوشته: "آقای رئیسی گفته‌اند با محدودسازی شبکه‌های مجازی مخالفند اما عواملشان در دستگاه قضایی هر روز با رسانه‌ها و فعالان تماس می‌گیرند تا مطالبشان علیه آقای رئیس را پاک کنند."او به طعنه افزوده: «همه آزادند هرچه می‌خواهند در حمایت از ما بنویسند."حسین رزاق هم که از کاربران شاخص اصلاح‌طلب در توییتر است نوشته: "فساد یعنی کارمندان یک کاندیدا در قوه‌ فعلی تماس بگیرند که اگر علیه ایشان در راه بدست گرفتن قوه‌ بعدی حرف بزنید با تمام قوا با شما برخورد می‌شود».

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

ما نیازمند یک مدیر کارآمد، خداباور، معادباور و جهادگر هستیم

امام جمعه مشهد با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در کشور، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعدی باید بتواند کشور را با وجود چنین مشکلاتی اداره کند. اگر شما مردم واقعا می‌خواهید در حل این مشکلات اقتصادی موفق باشید، باید کاری کنید که در فتح خرمشهر صورت گرفت.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و عزتشان بر دنیا تثبیت شد و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است. چرا ما باید ناامید باشیم؟ ما امیدواریم اما این امیدواری باید با حرکت در راه خدا همراه باشد.

وی با بیان اینکه امروز تمام مشکلات کشور و جامعه ما قابل حل است، افزود: اما ما نیازمند یک مدیر کارامد، خداباور، معادباور و جهادگر هستیم. اگر مردم حداکثری در انتخابات شرکت کنند و مدیری را پیدا کنند که این ویژگی‌ها را داشته باشد و تنها هدفش مجاهدت و خدمت به مردم باشد، مشکلات حل خواهد شد.

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

بغض جهانگیری هم عجیب بود هم خنده دار

کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ به بغض جهانگیری در روز ثبت نام برای انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد. محمد عباسی وزیر اسبق تعاون و ورزش و جوانان و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگویی با بیان اینکه بغض جهانگیری هم عجیب بود هم خنده‌دار، گفت: عجیب بود به دلیل اینکه این مجموعه تقریبا در تمام سال‌های بعد انقلاب بیشترین مسئولیت‌ها را داشتند. یعنی اگر هر اتفاقی بیفتد و ما بغض کنیم باید از خودمان بگوییم، مخصوصا الان کسی که ۸ سال در جایگاه بالای نظام تصمیم‌سازی قرار گرفته، همه اختیارات هم در اختیارش است چرا باید این طور برخورد کند. وی با بیان اینکه یا باید همه مردم سطحشان را بالا بیاورند و یا مسئولین باید سطحشان را به کف جامعه نزدیک کنند، افزود: ماشینم دنای معمولی است و در محدوده بالای بلوار ارتش خانه دارم. به اعتبار اینکه پول از کجا بیاورم وارد انتخابات نشدم. الان در فضای مجازی نیاز به امکانات اقتصادی برای تبلیغ نیست. کرونا باعث شده با دارا‌ها در زمینه تبلیغات مساوی شویم.

سردار افشار: اصلاح‌طلبان را نباید دست‌کم گرفت

افشار داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان را استاد دوگانه‌سازی توصیف کرد و با بیان اینکه نباید اصلاح‌طلبان را دست کم گرفت، گفت: آنها به جای اینکه برای حل مشکلات مردم اندیشه کنند، به سراغ دوگانه‌ها و دو قطبی‌هایی می‌روند که هیچ تاثیری در زندگی مردم ندارد.

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

اسامی اعضای شورای عالی مشاوران منتجب نیا اعلام شد

اعضای شورای عالی مشاوران رسول منتجب نیا برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.

اسامی اعضای این شورا بشرح ذیل است:

۱- احمد محمود رباتی (نماینده اسبق مجلس، رئیس ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در سال ۸۰ و رئیس ستاد اصلاح طلبان ایران اسلامی در سال ۸۴)

۲- علی یعقوبی (نماینده ادوار چهارم و پنجم مجلس)

۳- علی محمد غریبانی (نماینده ادوار دوم، سوم، چهارم و ششم مجلس و رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات)

۴- سید رسول موسوی (نماینده ادوار دوم و سوم مجلس)

۵- فریدون سلیمی نیا (نماینده ادوار دوم و پنجم مجلس، مشاور میرحسین موسوی در دوران نخست وزیری و مشاور سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات)

۶- سید داود افضلی (مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام)

۷- مهرانگیز مروتی (نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس)

نظر مردم ملاک باشد، نه جریان های سیاسی

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، درباره پیوستن به سازوکار اجماعی اصولگرایان، گفت: دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد، نه نظر جریان‌های سیاسی.

سعید محمد روز جمعه درباره سنگ اندازی‌ها و موانع بر سر داوطلبی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: تبلیغات وسیعی علیه من صورت گرفت که محمد تخلفات زیادی داشته است و یک کار رسانه ای بدی در این باره انجام شد. حتی نفرات ما را یک سری از مجموعه‌ها تهدید کردند که چرا با محمد کار می‌کنید.

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری درباره ائتلاف با اصولگرایان، افزود: هر کدام از دو شورای وحدت و ائتلاف مرا دعوت کنند، برای توضیح برنامه‌های خود به آنجا می‌روم اما اصل موضوع انتخاب آن فرد نهایی است که آن را قبلا گفتم. دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد نه نظر جریان‌های سیاسی.

محمد درباره برخی پیشنهادها به او برای کناره گیری از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: نامزدهای نظامی زیاد بودند منتها هجمه زیادی سمت من بود و می‌گفتند که تخلف سیاسی کرده‌ام. ابتدا گفتند تخلف و بعد عنوان کردند که تخلف سیاسی است. اگر تخلف سیاسی باشد باقی دوستان هم مانند من بودند و چرا به آنها چنین بحثی برای کناره گیری مطرح نشده است.انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

«محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:«قطعا انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمال می‌دهم شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی در مرحله دوم باشیم چون رییسی در دور گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری (سال ۹۶) که مشارکت خیلی بالا و حدود ۴۰ میلیون بود حداکثر ۱۶ میلیون رای آورد. پیش بینی می‌کنم که رای او به مرز ۱۰ یا ۱۱ میلیون برسد. از آنجایی که پیش بینی می‌کنم مشارکت بالای ۵۵ درصد باشد رییسی نمی‌تواند در مرحله اول توفیق یابد و در مرحله دوم هم رقابت نهایی از آن لاریجانی و جهانگیری است».

نیمی از اماکن رفاهی برای دولت است و باید در اختیار مردم قرار گیرد

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیمی از امکانات گردشگری کشور دولتی است و در بیشتر ایام سال بلااستفاده باقی می‌ماند، گفت:«مطابق برآوردها، می‌توان بدون دخالت در ارائه خدمات به کارکنان دولت، با استفاده از همین امکانات دولتی، به آحاد مردم و به ویژه جوامع هدف نظیر زوج‌های جوان خدمات رایگان ارائه داد».

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

دروغ گویان علیه قالیباف عذرخواهی کنند

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه ای با بیان این که عملکرد آیت الله رئیسی در سال‌های اخیر، ایشان را فردی تحول‌گرا و فسادستیز نشان داده، تصریح کرد: این جمعیت حمایت رسمی خود را از وی به عنوان نامزد اصلح بین کاندیداهای جریان انقلاب اعلام می کند.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه خود با اشاره به تخریب ها علیه محمدباقر قالیباف تاکید کرده است: از جمله این تلاش‌ها این بوده که عملکرد و شخصیت دکتر قالیباف را به بهانه‌های مختلف زیر سئوال ببرند.  تخریب‌های سازمان‌یافته معاندین نظام و جریان اصلاحات و همچنین نفی‌های ناجوانمردانه برخی افراد در لباس خودی در راستای تحقق همین برنامه رخ داده است. اما بررسی عملکرد ایشان، به خصوص در انتخابات‌های اخیر نشان داده است ایشان جز به تکلیف انقلابی و اسلامی، به چیزی دیگری نمی‌اندیشد و حتی حاضر است ایثارگرانه کنار برود و برای پیروزی کاندیداهای دیگر تلاش کند.

شورای وحدت در سراسر کشور از آقای رئیسی حمایت خواهد کرد

«منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت تصمیمات مهم جلسه هیئت عالی این شورا را تشریح کرد؛ وی با اشاره به تدوین چارت سازمانی فعالیت ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور و لزوم تشکیل سریع این ستادها برای حمایت از نامزدی جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت:«بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای وحدت، دفاتر شورای وحدت در استان‌های کشور ماموریت یافتند تا نسبت به انتخاب فردی شایسته و توانمند از چهره‌های ملی و استانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت در آن استان اقدام نمایند. مسئول هیئت اجرایی مرکز استان نیز به عنوان نایب رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شود تا ظرفیت کمیته‌های اقشاری و موضوعی را در ستادها به کار گیرد».

متکی در ادامه ضمن اشاره به این مسئله که فعالیت‌های انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور با مسئولین ذیربط منصوب جناب آقای رئیسی هماهنگ خواهد بود، افزود:«شورای وحدت تمام ظرفیت خود در سراسر کشور را برای حمایت یکپارچه از حجت الاسلام آقای رئیسی بسیج نموده است».

انتقاد کدخدایی از تبلیغات برخی داوطلبین انتخابات در فضای مجازی/ تبلیغات زودهنگام ممنوع

سخنگوی شورای نگهبان گفت: زمان تبلیغات انتخابات به صورت رسمی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان درباره داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری است، تا قبل از آن تبلیغات ممنوع است، اما متاسفانه برخی‌ها بویژه در فضای مجازی آنرا رعایت نمی‌کنند.

جهانگیری پا پس کشید/ مناظره با نامزدهای انتخاباتی بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها!

پس از اعلام آمادگی ضرغامی برای مناظره با جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی از مناظره پا پس کشید و آن را به بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها موکول کرد.

حضرتی؛ رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با افتخار ریاست ستاد آقای مسعود پزشکیان را برعهده دارم.

وی افزود: قطعا آقای پزشکیان یکی از توانمندترین، با اخلاق‌ترین و صادق‌ترین نامزدهای ریاست جمهوری است.

در انتخابات پیش رو یک رییس جمهور مسؤولیت‌پذیر انتخاب کنیم

نیکزاد نایب رئیس مجلس تاکید کرد: شانه خالی کردن نامزدها از عملکرد گذشته خود در مسئولیت هایی که داشته اند، انسان را از آینده آنها می ترساند. از کجا معلوم این رویه برای مسئولیت‌های بعدی هم ادامه پیدا نکند؟

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان/ آیت الله رئیسی بهترین فرد برای برگرداندن کشور به مسیر رشد و تعالی است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پس از بررسی برنامه ها، فعالیت ها و عملکرد دواطلبان انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که آیت الله رئیسی را بهترین فرد برای برگرداندن کشور به مسیر رشد و تعالی می‌داند و بر همین اساس هم حمایت خود را از وی به عنوان گزینه اصلح برای ریاست دولت سیزدهم برای خدمت مردم اعلام کرد.

گفتنی است، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تنها اتحادیه دانشجویی است که براساس اساسنامه خود می تواند از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که معیارهای کاندیدای اصلح را دارد، حمایت کند.

یک خط از خط و ربط نامزدها

لاریجانی در کلاب‌ هاوس گفته: هرکسی مسئول کار خودش است و اگر انتقادی به آقای آملی دارید از ایشان بپرسید و من که قرار نیست تاوان قوه قضائیه را بدهم. قرار نیست کسی نسبتی با کسی دارد پاسخگوی رفتار او باشد.

وی همچنین گفته: جدیت نداشتن در کار، یکی از اشکالات دولت فعلی است.

اگر اصلاح‌طلبان عالمانه رفتار می‌کردند به پیسی نمی‌افتادند!

مسعود پزشکیان هم با انتقاد تند از اصلاح‌طلبان گفته: بعد از رفتار آقای هاشمی رفسنجانی قدرت در دست جریانی افتاد که اگر عالمانه و عاقلانه رفتار می‌کردند و هوای مشتری را می‌داشتند و با کیفیت رفتار و عدالت را رعایت می‌کردند به این پیسی که الان گرفتار شده‌اند، گرفتار نمی‌شدند.

وی همچنین گفته: اینکه دعوا کنی و از قدرت شما را بیرون کنند که نشد اصلاحات. باید بدون دعوا و جدال به اصلاح برسیم.

نظر مردم ملاک باشه

سعید محمد گفته: هر کدام از دو شورای وحدت و ائتلاف مرا دعوت کنند، برای توضیح برنامه‌های خود به آنجا می‌روم اما اصل موضوع انتخاب آن فرد نهایی است که آن را قبلا گفتم. دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد نه نظر جریان‌های سیاسی.

مبارزه با فساد کار خود دولته!

محسن هاشمی گفته: مبارزه با فساد در درجه اول کار خود دولت است. وی همچنین گفته: پس از اصلاح قانون اساسی رییس جمهور اختیارات زیادی دارد که البته باید در استفاده از این اختیارات با هوشمندی عمل کند.

اقتصاد کشور را ریسکی نکنیم

ابوالحسن فیروزآبادی درباره بیت کوین گفته: روزانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بیت‌کوین در تهران معامله می‌شود.

وی همچنین گفته: خرید بیت کوین به ضرر اقتصاد کشور است. [با این کار] اقتصاد کشور را ریسکی می‌کنیم و کاری می‌کنیم که اقتصاد کشور برود و وارد یک قمار بشود.

رئیس دفتر خود را یک زن می‌گذارم!

زهرا شجاعی نیز گفته: زنان توانمند زیادی در ایران برای مدیریت وجود دارند. رئیس دفتر خود را یک زن می‌گذارم اما معاون اول من یک مرد است تا اگر یک مرد رئیس جمهور شد، معاون اول خود را یک زن بگذارد.

وی همچنین گفته: جبهه اصلاحات نیازمند نامزد پوششی نیست. رقابت اصلی این دوره  احتمالا میان علی لاریجانی، سید ابراهیم رییسی و اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان است.

کاندیداتوئیت | از مردم‌مداری رئیسی تا کنایه فریدون عباسی

 

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی / پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

اول پاسخگویی درباره عملکرد قبلی، بعد دادن وعده سرخرمن!

ایزدیخواه گفته: دوران هوچی‌گری و انداختن مشکلات به گردن دیگران و دولت‌های قبلی گذشته است.

وی همچنین گفته: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید پاسخگوی عملکرد خود در سمت‌های قبلی‌شان باشند. این افراد قبل از اینکه بخواهند در انتخابات به مردم وعده سرخرمن دهند و یا اینکه به آنان در باغ سبز نشان دهند، باید درباره عملکرد خود توضیح دهند.

موقع انتخابات همه خوب میشن!

نیکزاد هم توئیت کرده: انتخابات حسن‌های زیادی دارد. مثلا برخی‌ها که حتی با خود قهر بودند مردمی می‌شوند و بین آنها می‌آیند یا برخی‌ها که کوچکترین نقدها را بر نمی‌تافتند انتقاد پذیر شده و پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. با دیدن این‌ها شاید برخی آرزو کنند که هر چندماه یکبار ⁧ انتخابات ⁩ داشته باشیم.

پیشگویی نوستراداموسی عطریانفر!

عطریانفر گفته: انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمال می‌دهم شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی در این مرحله باشیم.

نامزد غیراصلاح‌طلب در سبد اصلاح‌طلبان نیست!

حسین رسولی گفته: در انتخابات ۱۴۰۰ فقط از کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت خواهیم کرد، اجازه نخواهیم داد مثل انتخابات ۸۴، بین نامزدهای گفتمان اصلاحات افتراق و واگرایی باشد و فقط یک نامزد را به مردم معرفی خواهیم کرد.

دیگه چه خبر؟

سخنگوی سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان برای اطمینان از رد صلاحیت یک نامزد، گفته: اینگونه اخبار صرف نظر از بی‌اساس بودن، پیگرد قضایی را درپی خواهد داشت.

مجری مناظره‌ها کیه؟

مرتضی حیدری درباره احتمال انتخابش به عنوان مجری مناظرات گفته: تاکنون در این رابطه صحبتی با من نشده و تا آنجایی که اطلاع دارم به کسی دیگری هم چیزی نگفتند ولی روال این است که مجری مناظرات پس از اعلام اسامی کاندیداها و مشخص شدن زمان‌بندی  برنامه‌ها انتخاب می‌شود./841/

حامیان «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ پا پس کشیدن جهانگیری از مناظره!

برای مشاهده و دریافت فایل بسته رصد انتخاباتی رسا اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات