۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۰۲۲
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی:

خبرگزاری رسا، صدای رسای تفکرات نهادهای حوزوی و انقلابی است

خبرگزاری رسا، صدای رسای تفکرات نهادهای حوزوی و انقلابی است
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی گفت: خبرگزاری رسا ترجمان و صدای رسای تفکرات نهاد‌های حوزوی و انقلابی است و رسانه های حوزوی باید پاسخگوی شبهات انتخابات باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشست هم اندیشی که در سالن جلسات شهید حجت الاسلام دهقان برگزار شد، ضمن تقدیر از نقش رسانه حوزوی خبرگزاری رسا در جهت ترویج معارف دینی، گفت: این رسانه حوزوی در تبیین معارف اسلامی و قرآن کریم، ترویج فرهنگ علمی، جهاد و شهادت نقش مؤثری ایفا کرده و کمکی برای نهادهای انقلابی و مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا ترجمان و صدای رسای تفکرات نهادهای حوزوی و انقلابی است، افزوذ: این رسانه حوزوی باید به مسأله رشد جمعیت که نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده، به تبین علمی بپردازد.

وی مسأله انتخابات را امر حیاتی برای نظام اسلامی و حتی دشمنان نظام برشمرد و افزود: دشمنان به دنبال محقق کردن امیال و اهداف خود در انتخابات هستند و آنها می خواهند جلوی استمرار نظام اسلامی و تحقق دولت اسلامی در ایران را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی بیان کرد: نهادها و نیروهای انقلابی باید تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخابات اصلح انجام دهند.

 وی بر لزوم پاسخگویی به شبهات انتخاباتی از سوی حوزویان تأکید کرد و افزود: رسانه های حوزوی با مشورت و مصاحبه با اساتید حوزه پاسخگوی سؤالات و شبهات مربوط به انتخابات باشند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: رسانه حوزوی خبرگزاری رسا با شخصیت های انقلابی و اساتید حوزوی نجف و قم ارتباط بر قرار کند تا اینکه در زمینه کاهش چالش های این دو حوزه هم فکری انجام شود.

وی با بیان اینکه نشریه حریم امام با انجام مصاحبه های مختلف با اساتید حوزوی به دنبال عضو گیری است، افزود: باید نشریه حریم امام، نشر دهنده تفکرات امام راحل باشد، اما متأسفانه این نشریه در برابر حملات و اندیشه های بنیان گذار انقلاب سکوت اختیار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی بر لزوم بازخوانی اندیشه امامین انقلاب در حوزه های علمیه تأکید و ابراز کرد: باید در حوزه های علمیه اندیشه های امام راحل بازخوانی و تدریس شود، زیرا نظام اسلامی بر مبنای تفکرات امام خمینی(ره) شکل گرفته است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
حجت الاسلام سلیمانی والمسلمین اردهالی:
اشتباه زدید
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
حجت الاسلام سلیمانی والمسلمین اردهالی !!!!!!!
2
0