۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۸۱۰۴۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
همه خسارت‎های دلار جهانگیری به اقتصاد، چرا عالیجنابان درباره بورس و تورم حرفی نمی‌زنند؟، ارتباط از راه دور به سبک مقاومت!، رای رئیسی همون ۱۶ میلیونه؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، همه خسارت‎های دلار جهانگیری به اقتصاد، چرا عالیجنابان درباره بورس و تورم حرفی نمی‌زنند؟، ارتباط از راه دور به سبک مقاومت!، رای رئیسی همون ۱۶ میلیونه؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

همه خسارت‎های دلار جهانگیری به اقتصاد

یک کانال تلگرامی طرحی از همه خسارت‎های دلار جهانگیری به اقتصاد منتشر کرد.

 

همه خسارت‎های دلار جهانگیری به اقتصاد

 

چرا عالیجنابان درباره بورس و تورم حرفی نمی‌زنند؟

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: از آقایان جهانگیری، لاریجانی، پزشکیان، آخوندی، شریعتمداری، هاشمی و... بقیه نامزد های همسو، انتظار می رود بعد از صدها حمله ای که علیه آسیاب های بادی و دشمنان موهوم ترتیب می دهند، چند دقیقه نفس تازه کنند و اگر صلاح بود، کمی هم به مشکلاتی که ائتلاف متبوع آنها برای مردم درست کرده، بپردازند.

مردم، این روزها کمتر می شنوند -بلکه اصلا نمی شنوند- که نامزدهای طیف مدعی اعتدال و اصلاحات، ولو در حد چند جمله تشریفاتی، به ریزش های روزانه چند ده هزار واحدی بورس، یا دستورهای دولتی برای گرانی چند باره کالا های اساسی، و گرانی های لجام گسیخته دیگر بپردازند.

انگار نه انگار که بلا نسبت، خود را نامزد انتخابات وانمود می کنند؛ و هر نامزدی لاجرم، باید درباره مشکلات مردم حرف بزند و عملکرد دولت مستقر را نقد کند. طوری شب ها در کلاب هاوس و گعده ها و دور همی های مشابه، حرف می زنند که انگار سال ها نبوده اند و تازه از مریخ آمده اند، یا درباره مریخ حرف می زنند!

انگار نه انگار که هشت سال، پشت کج رفتاری های یک مدیریت پر ادعا و بد عمل ایستادند و حالا نتایج گزنده آن سوء مدیریت، به جان معیشت مردم افتاده است!

 همچنان در خیال حرف می زنند و در خلا می تازند و سودای انتخابات هم در سر می پزند، بی آن که لا اقل یک عذرخواهی خشک و خالی بکنند، یا دست کم، قول تغییر مسیر و اصلاح رفتار بدهند. باز هم هر طور که صلاح می دانند؛ ولی اگر نامزد نهایی آنها درانتخابات توسط مردم عقوبت شد، بدانند از کجا خورده اند.

 

ارتباط از راه دور به سبک مقاومت!

یک فعال رسانه ای در توئیتی نوشت: غزه موشک قاسم را شلیک می‌کند و ایران پهپاد غزه را تولید؛ این چیزی است که من اسمش را می‌گذارم: ارتباط از راه دور به سبک مقاومت!

ارتباط از راه دور به سبک مقاومت!

 

 

رای رئیسی همون ۱۶ میلیونه؟

سیاوش آقاجانی در توئیتی نوشت: مدعیند آرای آیت الله رئیسی یا مجموعه نامزدهای انقلاب نهایتا همان ۱۶ میلیون ۹۶ است اما ۳ مؤلفه را حساب نکرده‌اند اولا آن بار ایشان با دولت مستقر رقابت کرد ثانیا آن رأی، قبل از در رفتن فنر تورم در دولت دوازدهم بود و ثالثا هنوز آرای عملکردشان در قوه قضاییه به آن رأی اضافه نشده بود.

رای رئیسی همون ۱۶ میلیونه؟

 


پیشگیری از فساد اولویت داره یا مبارزه؟

یک کاربر در توئیتی نوشت: برخی در تایملاین میفرمایند اگر رئیسی میخواد با فساد مبارزه کنه بهترین جا همون قوه قضائیه هستش!

بنده عرض میکنم خیر، بهترین جا در بطن دولت است تا با انتصاب نیروهای پاک دست و انقلابی از وقوع جرم و فساد پیشگیری شود و به طریق اولیٰ کار به مبارزه فساد نرسد.

پیشگیری از فساد اولویت داره یا مبارزه؟

 


دلیل رجزخوانی بعضی کاندیداها قبل از تایید صلاحیت

عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: تحلیل بنده این است که اگر دیدید کاندیدایی قبل از اعلام تایید صلاحیتها رجز میخواند، مبارز میطلبد و به این و آن حمله می کند دو دلیل بیشتر ندارد. یا پایگاه اجتماعی متزلزل است و تست جایابی اجتماعی میکند یا فهمیده است صلاحیتش تائید نمیشود فکر میکند برای تایید صلاحیت فشار اجتماعی لازم است.

دلیل رجزخوانی بعضی کاندیداها قبل از تاییدصلاحیت

 


خبرنگار اسرائیلی مدعی اهواز شد!

کانال تلگرامی عراق به فارسی نوشت:

ادی کوهن روزنامه نگار اسرائیلی: اهواز توسط ایران اشغال شده؛ مسئله کشورهای عربی باید اهواز باشد نه فلسطین!

اینجاست که میفهمیم مدافعان وطن در سوریه اگر نبودند این جماعت چشم طمع به خاک ما را داشتند!

خبرنگار اسرائیلی مدعی اهواز شد!

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات