۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۰۵۹

برگزاری جشن به مناسبت پیروزی مقاومت در کارگل کشمیر

برگزاری جشن به مناسبت پیروزی مقاومت در کارگل کشمیر
مراسم جشن به مناسبت پیروزی گروہ مقاومت از طرف بنیاد یادبود حضرت امام خمینی(ره) در کارگل کشمیر ھند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم جشن و پایکوبی به مناسبت پیروزی گروہ مقاومت از طرف بنیاد یادبود حضرت امام خمینی(ره) و با شرکت علما، روحانیون و تعداد زیادی از عموم مردم با مراعات پروتکل های بھداشتی در کارگل کشمیر هند برگزار شد.

بنیاد یادبود حضرت امام خمینی(ره) جشن و  سرور را حق مسلمانان جھان دانست و گفت: پیشنهاد آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و پذیرفتن شروط گروه مقاومت یک پیروزی تاریخی و ماندگار است.

یاد آوری می شود که رژیم غاصب اسرائیل از هفت دهه پیش سرزمین های مردم فلسطین را اشغال و آنان را از خانه هایشان بیرون کرده، هزاران زن، مرد، کودک و جوان را به خاک و خون کشیده است.

نیروهای اسرائیلی در آخرین جمعه مبارک رمضان المبارک سال جاری (جمعه الوداع) نمازگزاران روزه دار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که موجب بروز انتفاضه دیگری در فلسطین شد.

رژیم اشغالگر اسرائیل برای خاموش کردن آتش انتفاضه و سرکوب مردم فلسطین استفاده از وسائل سنگین جنگی از قبیل راکت ها، موشک ها و بمب افکن ها را دستور کار خود قرار داد که موجب شهادت و زخمی شدن هزاران تن از جمله کودکان و زنان فلسطین شد.

گروه های مقاومت نیز در پاسخ به این حملات ناجوانمردانه پاسخ دندان شکن دادند و هزاران موشک را به سوی مراکز صهیونیستی شلیک کردند که موجب وحشت و خسارت سنگین مناطق صهیونیست نشین ها شد.

پاسخ دندان شکن گروه مقاومت اَبرو و ابهت آمریکا و اسرائیل را نزد جهانیان از  برد./988/

ارسال نظرات