۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۸۱۱۳۳
در اجلاس اتحاد جهان اسلام و همبستگی با فلسطین عنوان شد؛

بی احترامی به نخستین قبله اسلام و سرزمین انبیای الهی جرمی نابخشودنی است

بی احترامی به نخستین قبله اسلام و سرزمین انبیای الهی جرمی نابخشودنی است
سخنرانان اجلاس اتحاد جهان اسلام و همبستگی با فلسطین که در گلگت پاکستان برگزار شد، بی احترامی به نخستین قبله اسلام و سرزمین انبیای الهی را جرمی نابخشودنی دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، اجلاس اتحاد جهان اسلام و همبستگی با فلسطین از طرف جنبش اسلامی گلگت بلتستان پاکستان و با شرکت علما، روحانی، رهبران دینی، شخصیت های سیاسی و اجتماعی و تعدادی از اعضای و مسئولین جنبش اسلامی گلگت بلتستان پاکستان و با مراعات پروتکل های بهداشتی امروز در هتل شهر گلگت برگزار شد.

سخنرانان با تاکید به این که برای از بین بردن نفرت ها و کم کردن فاصله ها بین ملت های مسلمان، ترویج اتحاد اسلامی لازم و ضروری است، ابراز داشتند: پیروان تمام مذاهب ساکن در منطقه گلگت برای ما محترم اند، جنبش اسلامی گلگت همواره بین مردم پیام محبت منتشر کرده و همدیگر را به همدلی و برادری دعوت کرده است.

آنان با بیان به این که امروز برادران فلسطین چشمان شان را به جهان اسلام دوخته اند و خانواده های آسیب دیده در جنگ تازه نیازمند به کمک فوری اند، اظهار داشتند: کشمیر تکه ای فراموش شده از جهان اسلام است، مردمان این منطقه زیر چکمه ها و شکنجه های ارتش جان خود را از دست می دهند.

اعضای جنبش اسلامی گلگت با اشاره به این که اختلاف فکری جهان اسلام موجب دوری آنان از آموزه ها و تعلیمات واقعی اسلام شده است، گفتند: اختلاف دینی مسلمانان مانند اسلحه به دست دشمنان اسلام است، دشمن با استفاده از همین اسلحه مردم فلسطین، عراق، سوریه و افغانستان را به خاک و خون کشاند.

آنان با تاکید به این که بی احترامی به نخستین قبله مسلمانان، سرزمین انبیا و اولیای الهی، خون مجاهدان و مدافعان راه قدس شریف، جهان اسلام را به اتحاد و همدلی فرا می خوانند، افزودند: آزادی قدس شریف یک مسئله حیاتی و اساسی جهان اسلام است، درحال حاضر مسئله فلسطین به حساس ترین دوران خود رسیده و آزادی قدس شریف نزدیک است.

سخنرانان خواستار اتحاد دینی و ملی رهبران دینی پاکستان شدند و بر حمایت همه جانبه و کمک مردم آسیب دیده غزه و فلسطین تاکید کردند./988/

 

بی احترامی به نخستین قبله اسلام و سرزمین انبیا الهی جرمی نابخشودنی است

بی احترامی به نخستین قبله اسلام و سرزمین انبیا الهی جرمی نابخشودنی است

ارسال نظرات