۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۸۱۱۳۹

جماعت اسلامی هند خواستار تحریم تولیدات اسرائیلی از سوی مسلمانان جهان شد

جماعت اسلامی هند خواستار تحریم تولیدات اسرائیلی از سوی مسلمانان جهان شد
رهبران دینی اسلامی هندوستان در سخنانی با تاکید به پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر قدس شریف، خواستار تحریم تولیدات اسرائیل از سوی مسلمانان جهان شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، وبیناری به مناسبت پیروزی گروه مقاومت در برابر جنگ نابرابر با رژیم غاصب صهیونیستی و با شرکت علما، روحانیون، رهبران دینی و شخصیت های برجسته هندوستان توسط جماعت اسلامی شاخته تلنگانه هندوستان برگزار شد.

مولانا حامد محمد خان رییس جماعت اسلامی شاخته تلنگانه هندوستان در سخنان آغازین این وبینار با تاکید به این که اسرائیل اشغالگری خود را بر فلسطین پایان دهد و خانه و کاشانه همچنین سرزمین های مردم فلسطین را به آنان بازگرداند، ابراز داشت: ما همواره در کنار مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود، اسرائیل باوجود اعلام آتش بس، هنوز مردم این سرزمین را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و تا زمانیکه اشغالگری وجود داشته باشد، اذیت و آزار مردم فلسطین نیز پابرجا خواهد بود.

وی با تاکید به این که اسرائیل تحریم های اعمال شده بر مناطق فلسطین را فوری لغو کند تا مردم در کمال آرامش زندگی کنند، خطاب به جهان اسلام گفت: تک تک مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوید و سران خود را برای حمایت از مظلومان فلسطین و آزادی قدس شریف تحت فشار قرار دهید.

مولانا خالد سیف الله رحمانی سازمان حقوق شخصی مسلمانان هند در سخنان خود مشارکت در آزاد سازی قدس شریف را وظیفه دینی و شرعی مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: مسجد الاقصی در حال فراموش شدن از ذهن مسلمانان جهان است و این وظیفه ائمه جمعه و جماعت است که در سخنرانی ها و خطبه های جمعه خود مسلمانان را از اهمیت مسجد الاقصی آگاه کنند و آنان را در برابر تجاوز اسرائیل به عکس العمل آماده نمایند.

این روحانی اهل سنت هندوستان با بیان این که جهان اسلام برای جلوگیری از تجاوز رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین، نهادهای بین المللی را تحت فشار قرار دهد، اظهار داشت: ما نمی توانیم خود را به فلسطین برسانیم اما می توانیم احساسات خود را نسبت به فلسطین اظهار کنیم و از مردم ستمدیده حمایت کنیم و آثار این اقدام در جنگ تازه چند روزه گذشته با اسرائیل، بخوبی ملاحظه شد.

وی در آخر خواستار تحریم تولیدات اسرائیل و صهیونیست ها از سوی مسلمانان و حامیان صلح در جهان شد.

اسد الدین اویسی رییس حزب مجلس اتحاد المسلمین هندوستان و عضو پارلمان ملی هندوستان در سخنانی با بیان این که درحال حاضر ویروسی بنام صهیونیسم سراسر جهان را با خطر مواجه کرده است، افزود: گروه های مقاومت و اسرائیل از لحاظ اسلحه و امکانات در یک سطح نیستند و اسرائیل دنبال نسل کشی در فلسطین است./988/

ارسال نظرات