۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۱۵۶
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرنگان رهبری:

معاندین با غوغاسالاری علیه انتخابات به‌دنبال ایجاد فتنه‌ای دیگرند

معاندین با غوغاسالاری علیه انتخابات به‌دنبال ایجاد فتنه‌ای دیگرند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: معاندین با حاشیه سازی و غوغاسالاری در ایام انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد فتنه‌ای دیگر در کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به نزدیک بودن موسم انتخابات اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی از ابتدا تاکنون با شور و بصیرتی خاص برگزار شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرنگان رهبری گفت: با این وجود سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سایر ادوار از ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در این دوره موج هجوم رسانه‌ای دشمنان و معاندان رشد بسیار چشمگیری دارد و تمام تلاش طیف مخالف این است که انتخابات در ایران به حاشیه برود و بعد از آن فتنه و آشوبی دیگر همانند سال‌های گذشته با استفاده از پتانسیل نیروهای خودفروخته خود در داخل کشور راه‌اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بی شک همانند انتخابات دوره‌های قبلی، رمز دشمن برای حاشیه سازی و ایجاد ناامنی در کشور «تقلب» خواهد بود، بنابراین ملت ایران باید نسبت به این شیطنت‌ها بسیار حساس و هوشیار باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرنگان رهبری افزود: زمانی که انتخابات در ایران با شور و صلابت و مشارکت حداکثری برگزار شود، در این میان اولین کسانی که نتیجه این حضور آگاهانه را در زندگی خود می‌بینند خود مردم هستند و عکس این قضیه هم صادق است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین بهترین راه برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی در کشور حضور آگاهانه و با علم در انتخابات ریاست جمهوری است تا ان‌شاء الله فردی اصلح و مطابق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا در صدر قوه مجریه قرار بگیرد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
باید حزب الله هوشیارتر باشد.
0
0
حاج مجید
Austria
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
فرمایش متینی است
0
0