۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۸۱۱۷۹

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
اولین واکنش زاکانی پس از احراز صلاحیت، مهاجرت به مهد تجاوز!، آرامش سیاسی رئیسی، ایران در ۲۸ خرداد آزاد می‌شود؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اولین واکنش زاکانی پس از احراز صلاحیت، مهاجرت به مهد تجاوز!، آرامش سیاسی رئیسی، ایران در ۲۸ خرداد آزاد می‌شود؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

اولین واکنش زاکانی پس از احراز صلاحیت

علیرضا زاکانی پس از احراز صلاحیت توسط شورای نگهبان در توئیتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

اولین واکنش زاکانی پس از احراز صلاحیت

مهاجرت به مهد تجاوز!

یک کاربر در توئیتی نوشت: از سلسله ماجراهای تجاوزات در غرب بین سلبریتی ها، نوبت اشک‌ های لیدی گاگا شد.

بعد گلشیفته و ریحانه میگن به خاطر تجاوز در ایران عقده‌ای شدن مهاجرت کردن به آغوش غرب متمدن!

مهاجرت به مهد تجاوز !

 

آرامش سیاسی رئیسی

یک کاربر در توئیتی نوشت: جمهوری اسلامی بعد از ۸ سال پر چالش و پر تنش احمدی نژاد و ۸ سال سیاه روحانی نیاز به آرامش داره. این آرامش سیاسی فقط به دست مرد با تقوایی مثل رئیسی اتفاق میفته

آرامش سیاسی رئیسی

 

ایران در ۲۸ خرداد آزاد می‌شود؟

سیدمحمود رضوی در توئیتی نوشت: در سوم خرداد خرمشهر را خدا آزاد کرد، همت کنیم و دعا تا در ۲۸خرداد کشور از ناکارآمدی، بی‌تدبیری، تنبلی، خستگی، بی‌حرکتی و پیرمدیری آزاد شود و روزنامه ها تیتر بزنند، ایران را خدا آزاد کرد.

ایران در ۲۸ خرداد آزاد می‌شود؟

 


قیاس عجیب پزشکیان!

یک کاربر در توئیتی نوشت: مواضع پزشکیان راجستجو میکردم به این مطلب رسیدم که گفته بود "وحشی ترین حیوانات را در دنیا رام می کنند، چگونه است ما نمیتوانیم با جوانان بنشینیم؟!"

تفکری که جوان مملکت را با حیوان قیاس می کند مهمترین برنامه اش برای جوانان احتمالا رام کردن آنهاست؛ حال آنکه جوان ایرانی دردنیا بی نظیر است!

قیاس عجیب پزشکیان!

قیاس عجیب پزشکیان!

 


پاسخ جبرائیلی به علی لاریجانی

سیدیاسر جبرائیلی در توئیتی در پاسخ به توییت لاریجانی در نفی تهاتر کالا نوشت: واقعا فکر نمی‌کردم آقای لاریجانی اینقدر کم‌سواد و کم‌اطلاع باشند. بین ۲۰ تا ۳۰ درصد تجارت جهانی با تهاتر انجام می‌شود. در همین دولت چندین میلیارد دلار تجارت تهاتری انجام شده است. کشور نیاز به تحول دارد و ایده تحول را خطری بزرگتر از وابستگی به مسیر و انجماد فکری تهدید نمی‌کند.

پاسخ جبرائیلی به علی لاریجانی

 


۳۸۹۰ تذکر به دولت!

یک خبرنگار در توئیتی نوشت: دولت تاکنون ۳۸۹۰ تذکر از نمایندگان مجلس یازدهم گرفته. گرانی، معیشت و بورس در صدر تذکرات نمایندگان قرار دارن.

۳۸۹۰ تذکر به دولت!

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات