۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۲۴۰

ثبت نام از طلاب مستعد و علاقه مند در مرکز فقهی آیت الله مجتهدی

ثبت نام از طلاب مستعد و علاقه مند در مرکز فقهی آیت الله مجتهدی
مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین حسینی از طلاب مستعد و علاقه مند در سطح ۲ (پایه هفتم) ثبت نام می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز فقهی آیت الله مجتهدی تحت اشرافیت حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی از طلاب مستعد و علاقه مند در سطح 2 (پایه هفتم) ثبت نام می کند.

اتمام سطح یک، تعهد به اشتغال تحصیلی تمام وقت، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و علمی از شرایط ثبت نام در مرکز فقهی آیت الله مجتهدی است. ارائه سابقه تدریس، ارائه اثر چاپ شده در مجلات معتبر و کسب رتبه در رویدادهای علمی-پژوهشی از اولویت هایی است که در پذیرش طلاب در این مرکز موثر است. ادبیات با ضریب 2، منطق با ضریب 1، اصول فقه با ضریب 4 و فقه با ضریب 4 منابع آزمون سطح 2 مرکز فقهی آیت الله مجتهدی است.

بهره مندی از اساتید مجرب، برخورداری از مشاوره علمی، بهره مندی از کمک هزینه تحصیلی، بهره مندی از مزایای دانش آموختگان پس از پایان تحصیل، بهره مندی از اساتید راهنما جهت تکمیل و تعمیق دروس از مزایای ثبت نام و تحصیل در این مدرسه علمیه است.

طلاب علاقه مند تا 13 خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا در این مرکز ثبت نام کنند. طلاب برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره موبایل 09367114066 و شماره ثابت 02133569797 داخلی 403 همه روزه از ساعت 13 تا 16 تماس بگیرند.

زمان آزمون کتبی و مصاحبه 12 تا 17 تیر ماه سال جاری می باشد.

حوزه علمیه آیت الله مجتهدی حضرت حجت الاسلام والمسلمین استاد میرهاشم حسینی در شهر تهران، میدان قیام، خیابان مولوی، خیابان موسوی کیانی، کوچه مسجد آقا قرار دارد.

ارسال نظرات