۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۲۸۰
حجت الاسلام والمسلمین مدنی:

جامعه الزهرا تنها یک نهاد صرفا آموزشی نیست

جامعه الزهرا تنها یک نهاد صرفا آموزشی نیست
حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه جامعه الزهرا(س) تنها یک نهاد صرفا آموزشی نیست، گفت: این نهاد مجموعه ای آموزشی، پژوهش فرهنگی و تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر پیشین جامعه الزهرا(س)، در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه های علمیه خواهران که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، تغییر و تحول را یکی از سنت های الهی توصیف کرد و گفت: در مدت چهارساله مدیریت خود بر مجموعه جامعه الزهرا(س) تمام تلاش خود را برای انجام تغییر و فعالیت های نوین در جامعه الزهرا(س) انجام دادم که امیدوارم مدیریت جدید این برنامه ها و فعالت ها را استمرار و توسعه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی بیان کرد: از رهبر معظم انقلاب و شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران برای اعتماد کردن به بنده در مدیریت جامعه الزهرا(س) در طول مدت گذشته و همچنین از اساتید و هیأت علمی و کادر این مجموعه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت چهار ساله مدیریت اینجانب طرح ها و فعالیت های نوینی در جامعه الزهرا(س) برنامه ریزی و شروع شد، گفت: امیدوارم مدیر جدید این مجموعه، این طرح ها و فعالیت ها را تکمیل و آنها را توسعه و استمرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: تدوین متون درسی جدید، ساماندهی نظام اقتصادی، تدوین برنامه آموزشی، ساماندهی هیأت علمی و اساتید، تشکیل دانشکده جامعه الزهرا(س) از جمله فعالیت های بوده که در این دوران انجام شده است.

مدیر پشین جامعة الزهرا(س) اظهار داشت: راه اندازی حوزه های علمیه آزاد، برای تحصیل بانوان، آموزش مهارت های مختلف، تربیت پژوهشگر، محقق، تربیت تدوین‌گر کتب درسی، تربیت مبلغان پاسخگوی سؤالات شرعی، تأسیس اداره نخبگان بانوان حوزوی از برخی فعالیت های چندین ساله اخیر جامعه الزهرا(س) بوده است.

وی راه اندازی و تشکیل دانشکده جامع الزهرا(س) را یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه توصیف کرد و افزود: با پشتیبانی ها و حمایت های نهادهای حوزوی این ظرفیت و توان وجود دارد که این دانشکده به دانشگاه جامعه الزهرا(س) تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی به اشاره به رشد فعالیت های پژوهشی در چند سال اخیر جامعه الزهرا(س)، گفت: چندین مجلات علمی در زمینه های مختلف و چندین نشریه داخلی در واحد پژوهش جامعه الزهرا(س) تولید و منتشر شده است.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی و پژوهشی جامعه الزهرا(س) گفت: مبلغان جامعه الزهرا(س) در دوران شیوع کرونا، بیش از 500 جلسه مجازی برگزار کردند، همچنین دانش پژوهان این مجموعه در وبینارهای علمی، جشنواره های پژوهشی و  کتاب سال خواهران کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه جامعه الزهرا(س) تنها یک نهاد صرفا آموزشی نیست، افزود: این نهاد مجموعه ای آموزشی، پژوهش فرهنگی و تبلیغی است که در دوران مدیریت جدید نباید این عرصه ها مورد غفلت قرار گیرد./998/

 

 

ارسال نظرات