۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۸۱۳۲۱

تحریف سخنان بزرگان حوزه با هدف تضعیف نظام

تحریف سخنان بزرگان حوزه با هدف تضعیف نظام
تحریف و تقطیع سخنان بزرگان و علمای حوزه، با هدف تضعیف نظام اسلامی به شیوه ای برای دشمنان انقلاب و جریان های واداده سیاسی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، درپی هجمه های اخیر دشمنان و معاندان نظام اسلامی علیه شورای نگهبان، برخی افراد و جریان های سیاسی نیز همصدا با دشمن به تخریب این نهاد مقدس نظام اسلامی پرداختند.

تحریف و تقطیع سخنان بزرگان و علمای حوزه از اقدامات و ترفندهای نخ نما شده این جریان ها است و این بار نیز برای تضعیف شورای نگهبان که گویا عمل به قانون این نهاد به مذاقشان خوش نیامده سخنان سال های گذشته حضرت آیت الله جوادی آملی را منتشر و طوری وانمود کرده اند که گویا ایشان این سخنان را امروز و علیه شورای نگهبان بیان کرده اند!

بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی در درس خارج سال های گذشته از سوی چند پایگاه خبری با عنوان واکنش ایشان به رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شد. هرچند این مطلب به نقل از پیج اینستاگرامی منتسب به حضرت آیت الله جوادی آملی منتشر شده اما تاریخ ایراد بیانات در پایین مطلب به نحو ناخوانا قرار داده شده است.

گرچه با کمی دقت، سوءنیت منتشرکنندگان آشکار می شود اما نظر به استفاده بدخواهان ملت از سیاست فریب و به آب و آتش زدن آنان برای ایجاد دلسردی نسبت به نظام و مشارکت مردم در انتخابات سرنوشت ساز 1400 آن هم با سوءاستفاده از بزرگان و علما لازم است هشیاری بیشتری نسبت به این شیطنت‌ها داشت تا معاندان نظام اسلامی و جریان های فریب خورده و منافق به خود جرأت سوء استفاده های اینچنینی را ندهند.

تحریف سخنان بزرگان حوزه با هدف تضعیف نظام

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
ویژگی های خوبی دارید
انقلابی
پرتلاش
جهادی
هستید
و تا آخر دوره این ویژگی ها را حفظ کنید.
2
0
ناشناس
Austria
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
عملکرد شورای نگهبان بسیار هوشمندانه بود. شورای نگهبان تحت تاثیر نامها قرار نگرفت و فقط با بررسی عملکرد نامزدها ، طبق قانون افراد اصلح بعنوان کاندید اعلام کرد. مصلحت اندیشی به معنی از بین بردن حقوق مردم است .
0
0