۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۸۱۳۴۳

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیانیه ای خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیانیه ای خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری منتشر کرد.

متن این بیانیه را در ذیل آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

میزان رأی ملت است «امام خمینی (ره)»

انقلاب اسلامی ایران که ثمره سال‌ها مجاهدت فقیهان شیعه و حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن همچون حاج قاسم سلیمانی است، بدون شک امانتی در دست ماست که وظیفه حفظ و اعتلای آن در گرو تلاش در تحقق آرمان‌های امام راحل و عمل به رهنمودهای مشفقانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است.

امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان امید کشورهای مستقل و گروه‌های آزادی‌بخش جهان و مردم آزاده در سراسر گیتی است و چشم امید آنان به گام‌های استواری است که در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته می‌شود.

شرایط اقتصادی کشور که متأثر از تحریم‌های ظالمانه دشمنان و سوء مدیریت در اجرای اقتصاد مقاومتی است، نیازمند اقدامات راهبردی است که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، راهکار آن روی کار آمدن دولت حزب‌اللهی و ایجاد تحول است.

اکنون با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش، امید است که نامزدهای ریاست جمهوری در راستای عمل به وظایف انقلابی در صحنه انتخابات، اخلاق اسلامی را پاس بدارند.

توقع جامعه ایرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی ایران، حضور نامزدهای انتخاباتی با برنامه جامع مشخص برای حل مشکلات کشور به خصوص حل مسئله معیشت و رفع گرانی و بیکاری و توجه به سیاست خارجی عزتمندانه با کشورهای همسایه، دوست و همسو است.

امید آنکه آحاد ملت شریف ایران از گروه‌ها، اقوام، احزاب سیاسی، اصناف و ... با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر عزت، سربلندی و امنیت کشور را تضمین کرده و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید کنند. از درگاه خداوند متعال، سلامتی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، سربلندی ملت شریف ایران و عزت خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.

سید جمال‌الدین میرمحمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات