۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۴۱۲
آیت الله حیدری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است

حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: ماندگاری و حفظ نظام اسلامی در گرو حضور مردم است و نتیجه عدم حضور در انتخابات، طمع دشمن به تمامیت کشور را به دنبال دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بامداد امروز با حضور در جمع بزرگان و معتمدین بخش غیزانیه اهواز بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تأکید داشت و بیان کرد: صبر، مقاومت و تواصی به حق مایه رستگاری انسان می‌شود؛ انتخابات از مصادیق تواصی به حق و صبر است؛ بنابراین شرکت در انتخابات شرعأ و قانونأ وظیفه هر شخصی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حفاظت از نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانست و عنوان داشت: حفاظت از نظام اسلامی اوجب واجبات است و باید اولویت نخست مسلمانان باشد؛ در حقیقت ماندگاری و حفظ نظام اسلامی در گرو حضور مردم است.

آیت الله حیدری با اشاره به نتایج عدم حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: نتیجه عدم حضور مردم در انتخابات، طمع دشمن به تمامیت کشور است و اینجاست که اهمیت حضور مردم رخ می‌نماید؛ دشمن برای ضربه زدن به کشور وارد می‌شود و امنیت کشور به مخاطره می‌افتد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات مهمتر از انتخاب فرد اصلح است اظهار داشت: مهمترین نقش مردم در جامعه حضور در انتخابات است؛ انتخاب اصلح نیز مهم است، اما حضور در انتخابات مهمتر از انتخاب اصلح است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به شاخصه‌های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: شجاعت، علم به امور، صداقت، عدالت، ضدفساد بودن و توانمندی از شاخصه‌های مهم فرد اصلح است.   

آیت الله حیدری در پایان در رابطه با اهمیت انتخاب فرد اصلح ابراز داشت: انتخاب فرد اصلح پیشرفت و آینده کشور را رقم می‌زند؛ با انتخاب فرد اصلح به یقین امید در جامعه افزایش می‌یابد و در نتیجه حرکت به سوی تعالی و پیشرفت سریعتر خواهد شد./۹۴۵۴/
ارسال نظرات