۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۸۱۴۱۳
نماینده مجلس:

هجمه کنندگان به شورای نگهبان با اصل نظام مشکل دارند

هجمه کنندگان به شورای نگهبان با اصل نظام مشکل دارند
اصفهان - حجت الاسلام نبویان علت هجمه دشمن و برخی افراد در داخل به شورای نگهبان را مشکل آنها با اصل نظام دانست و گفت: قانون، کشور و منافع ملت برای این افراد مهم نیست.
حجت الاسلام سید محمود نبویان در حاشیه نشست با ائمه جماعات شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: علت هجمه دشمنان و برخی افراد در داخل کشور به شورای نگهبان، مشکل این افراد با اصل نظام است.

وی افزود: اگر برخی به رای شورای نگهبان که به نفع آن‌ها نیست اعتراض می‌کنند برای آن است که این افراد منفعت طلب هستند و قانون و کشور و منافع ملت برایشان مهم نیست و تنها منافع شخصی برای این افراد منفعت طلب مهم است.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه همه باید به قانون تمکین کنند و به آن احترام بگذارند، اظهار داشت: بی قانونی هیچ دستاوردی ندارد و همه باید تابع قانون باشند.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که اگر کاندیدای یک گروه و جناح رأی نیاورد همه بریزند کف خیابان و اعتراض کنند و یا در دور بعد نماینده گروه و جناح دیگری رأی نیاورد آن‌ها نیز بریزند کف خیابان اعتراض کنند، این نوع رفتار‌ها بی قانونی و عدم احترام به قانون است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران هرزمان انقلاب نیاز به آن‌ها داشته حتی در سخت‌ترین شرایط در میدان حاضر شده اند، گفت: حضور حداکثری مردم قهرمان ایران اسلامی در انتخابات سبب اقتدار نظام خواهد شد.

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات به کسی رأی بدهند که از حقوق آنها دفاع کند و بتواند کشور را از این جهنم اقتصادی، گرانی‌ها و مشکلاتی که برای مردم به وجود آورده اند نجات دهد نه افرادی که خود مسبب اصلی همه مشکلات هستند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
درود بر نبویان قهرمان
0
0
دبیریان
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
جناب آقاي سید نبویان بحق يكي از دلسوزان واقعي نظام با اطلاعات بسيار بالا ميباشد . خداوند به اين شخصيت عزيز توفيق دهد
0
0